Gå til innhold

Nordmenn er for snille når det gjelder innvandringspolitikk


Lami

Anbefalte innlegg

Finner eksempler fra rolige arrangementer fra før i tiden, setter det opp mot ekstreme eksempler fra nåtiden..

 

Spre hat, sett de i bås, ekskluder de fra samfunnet, lag bydeler hvor det kun bor vanskeligstilte mennesker med lite resurser.. Da får man en lite intigrert gruppe som lever under horible forhold og som føler seg dårlig behandlet. Legg på litt arbeidsledighet og språkvansker/kommunikasjonsvansker så får man eksempler som det der.

 

Det blir som å si at mørkhudede i USA demonstrerer og oppfører seg urasjonelt når de sloss mot både hverandre og politi. Nei, de gjør ikke det. Det er en direkte konsekvens av hvordan de har blitt/blir behandlet. Gjør det umulig for en gruppe mennesker å føle seg som en del av alle andre, så får du et helvete.

 

Hvor vanskelig er det å sette seg inn i andre sin situasjon?! Ja, jeg forsvarer innvandrere som klager, fordi måten enkelte snakker om de og oppfører seg mot de er helt sinnsyk. Jo mer vi kjemper mot innvandring jo værre blir det for de stakkarne som kommer inn, å jo mer frustrerende blir det for de, som igjen skaper stygge situasjoner. Hat avler hat.

 

Vær snill mot meg, å jeg er snill mot deg. Men, holder du meg utenfor, snakker stygt om meg, kjemper for å få meg bort.. Ja, da er faren stor for at jeg tar igjen. Etter det blir det stygt. (Oversett dette til folkegrupper i samfunnet).

 

Poenget mitt: God integrering og forståelse er det beste man kan gjøre i slike situasjoner. For ja, vi skal hjelpe de i nød. Spesielt når nøden er skapt av vesten sin innblanding i Irak, Syria, Libya og Afghanistan..

 

T-skjeen min er helt utslitt nå.

Hvordan har mørkhudete i USA blitt behandlet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hahahaha. Noen som har problemer med å fortrenge sannheten ja, morsomt hvordan du dømmer en person som viser til fakta. Typisk sånne som deg, kan ikke fortsette argumentasjonen med noen som lider av https://en.m.wikipedia.org/wiki/Denialism. Sier bare lykke til med livet i den boblen du lever i! Du bryr deg ikke om fakta, ikke om hva forskning sier.

 

Så hva er egentlig IQ? Kan man sammenligne IQ mellom helt forskjellige land og kulturer ukritisk? Er lav IQ det samme som lav intelligens? Svært mange land har en gjennomsnitts IQ på under 70. Betyr det at et flertall av innbyggerne i disse landene er psykisk utviklingshemmet?

 

Det finnes ikke noe slikt som absolutte fakta innen samfunnsvitenskap - alt er relativt.

 

Dette er intet annet enn god, gammeldags rasisme. Må innrømme at det kanskje ikke hjelper debatten, men sjeldent det er så klart som dette. Vanligvis er det godt pakket inn i svada.

Lenke til kommentar

Som jeg skrev er det sikkert ikke bra for debatten, men det er ikke noe annet å kalle det. Om det å kategorisere mennesker i land basert på tvilsomme metoder som gir et ønsker resultat ikke er rasisme, så vet ikke jeg.

 

Å avvise en sammenligning av land basert på IQ er svært vesentlig. Å komme med en slik sammenheng er jo direkte absurd.

Lenke til kommentar

Som jeg skrev er det sikkert ikke bra for debatten, men det er ikke noe annet å kalle det. Om det å kategorisere mennesker i land basert på tvilsomme metoder som gir et ønsker resultat ikke er rasisme, så vet ikke jeg.

 

Å avvise en sammenligning av land basert på IQ er svært vesentlig. Å komme med en slik sammenheng er jo direkte absurd.

Rasisme er når man tror de er mindre verdt. Det å anerkjenner forskjellige biologiske egenskaper har ingenting med rase hat å gjøre. Og disse biologiske forskjellene som er vel dokumentert i vitenskapen til tross for at slik forskning ikke får finans i dag så er forskjellige menneskegrupper mer og mindre kompatible med hverandre. Og noen "raser" har noen biologiske fordeler mens andre har andre typer.

Lenke til kommentar

Så man kan da konkludere med at Norge er ett land som tiltrekker seg idioter? :lol:

Hvis den var rettet til meg så har jeg ikke uttalt at Norge tiltrekker seg noe som helst.

 

Norge er et land som som er attraktivt for mange, smarte som dumme, men det er også større mulighet for at de som er smarte klarer seg greit der de er og dermed ikke har et like stort insentiv som andre for å oppsøke Norge.

Lenke til kommentar

 

Som jeg skrev er det sikkert ikke bra for debatten, men det er ikke noe annet å kalle det. Om det å kategorisere mennesker i land basert på tvilsomme metoder som gir et ønsker resultat ikke er rasisme, så vet ikke jeg.

 

Å avvise en sammenligning av land basert på IQ er svært vesentlig. Å komme med en slik sammenheng er jo direkte absurd.

Rasisme er når man tror de er mindre verdt. Det å anerkjenner forskjellige biologiske egenskaper har ingenting med rase hat å gjøre. Og disse biologiske forskjellene som er vel dokumentert i vitenskapen til tross for at slik forskning ikke får finans i dag så er forskjellige menneskegrupper mer og mindre kompatible med hverandre. Og noen "raser" har noen biologiske fordeler mens andre har andre typer.

 

Og det er jo nettopp det som skje her. Man velger ut informasjon hvor europeere kommer bedre ut enn afrikanere og personer fra Midtøsten, og bruker det som "fakta" for at innvandring fra disse områdene vil være til vår ulempe innenfor visse områder. Dette skjer fullstendig ukritisk.

 

Du må gjerne komme med denne forskningen. Jeg vil selvsagt ikke avvise at det kan være genetiske forskjeller hos folkegrupper som har utviklet seg på forskjellige steder over lengre tid, men tror likevel det vil være ganske begrenset i et evolusjonsperspektiv. Og bruk av IQ til dette er selvsagt bare tull.

Lenke til kommentar

Herregud menneske.

 

For det første, Afrika og Midtøsten har IQ under 70 i snitt. Det betyr at de vil trekke ned snittet i europeiske land som har høyere IQ i snitt.

 

For det andre, for at noen skal være psykisk utviklingshemmed, er det ikke nok at man har IQ under 70. Dette kan du lese mer om, om du gidd. Dermed er det kun DU som sier de er psykisk utviklingshemmed personer i disse landene med snitt under 70.

 

For det tredje, hva har dette med rasisme å gjøre? Liker du ikke fakta at land i Afrika og Midtøsten har et IQ i snitt på under 70? Det var synd, for slik er det. Klarer du ikke å legge sammen at det vil trekke ned snittet i vestlige land med høyere snitt, vel, da kan jeg ikke hjelpe deg mer.

Dette er pekt ut som bla grunn til at afrikanere og folk fra Midtøsten sliter med å integrere seg i vestlige land, sier forskning.

 

Jeg skjønner virkelig ikke problemet ditt med dette. Det er ingen som VELGER UT informasjon, det er forskning som sier hvilken IQ snitt land har. Ikke kom å si at så enkel forskning som intellektuell kapasitet (IQ) er feil bare fordi du ikke er enig. Hvis du tror folk i Uganda kan måles seg med IQ'en i Norge, så ja får du komme med noen beviser som viser det motsatte ...

Endret av Lami
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Som jeg skrev er det sikkert ikke bra for debatten, men det er ikke noe annet å kalle det. Om det å kategorisere mennesker i land basert på tvilsomme metoder som gir et ønsker resultat ikke er rasisme, så vet ikke jeg.

 

Å avvise en sammenligning av land basert på IQ er svært vesentlig. Å komme med en slik sammenheng er jo direkte absurd.

Rasisme er når man tror de er mindre verdt. Det å anerkjenner forskjellige biologiske egenskaper har ingenting med rase hat å gjøre. Og disse biologiske forskjellene som er vel dokumentert i vitenskapen til tross for at slik forskning ikke får finans i dag så er forskjellige menneskegrupper mer og mindre kompatible med hverandre. Og noen "raser" har noen biologiske fordeler mens andre har andre typer.

 

Og det er jo nettopp det som skje her. Man velger ut informasjon hvor europeere kommer bedre ut enn afrikanere og personer fra Midtøsten, og bruker det som "fakta" for at innvandring fra disse områdene vil være til vår ulempe innenfor visse områder. Dette skjer fullstendig ukritisk.

 

Du må gjerne komme med denne forskningen. Jeg vil selvsagt ikke avvise at det kan være genetiske forskjeller hos folkegrupper som har utviklet seg på forskjellige steder over lengre tid, men tror likevel det vil være ganske begrenset i et evolusjonsperspektiv. Og bruk av IQ til dette er selvsagt bare tull.

 

Hva er det som skjer her? Vi forteller deg at ASIATER kommer bedre ut innenfor denne ene egenskapen.

 

http://www.forbes.com/sites/jonentine/2012/08/12/the-dna-olympics-jamaicans-win-sprinting-genetic-lottery-and-why-we-should-all-care/#ca643622634d

http://www.theatlantic.com/international/archive/2012/04/why-kenyans-make-such-great-runners-a-story-of-genes-and-cultures/256015/

https://no.wikipedia.org/wiki/Laktoseintoleranse

http://grantome.com/grant/NIH/R01-CA171558-05

Lenke til kommentar

Ta det helt med ro.

 

Med så mange innvandrere vesten tar inn for tiden er det bare et tidsspørsmål før vi krasjer denne sivilisasjonen helt og så kan våre etterkommere få leve som boer folket i sør-afrika.

 

Leste i mainstream media at Norge importerer rakettforskere og teknologi utviklere fra midtøsten. Dette lover da selvfølgelig bra for den nasjonen. Personlig så mener jeg at Norge burde importere fra Kina, Japan, Sør Korea og Singapore hvis det var rakettforskere Norge var ute etter. Bare å se på video så forstår du hva jeg mener.

 

Lenke til kommentar

 

Gjennomsnitts-IQ og genkvalitet faller nå faktisk rekordraskt i Europa.

Nasjonalistene er på fremmarsj forstår jeg. ;)

 

 

 

Det er ingenting galt med nasjonalisme. Nasjonalisme er en uungåelig konsekvens av at EU, FN og andre internasjonale sosialister forsøker å ødelegge vesten og vestlige verdier og kulturer som tross alt er fremst i verden og er de beste.

 

Selv innvandrerne og muslimene selv ser hvor det bærer.

https://www.nrk.no/kultur/_-muslimene-tar-over-norge-1.7607261

 

Vi er i ferd med å bevege oss mot idiokrati.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Blir kvalm av fremstillingene på norsk TV.

 

 

Jeg blir kvalm av de som hadde den ufortjente flaksen å bli født i ett av verdens beste land som praktisk talt garanterer dem et godt liv, og som føler det gir dem retten til å se ned på de som ikke hadde slik flaks.

 

Det blir litt som om lottomillionærer skulle oppføre seg som om det var deres egen dyktighet som skaffet dem pengene.

 

For all del - vær glad for og nyt det flaksen har gitt deg - men ikke lat som om du fortjener det mer enn andre. Du er ikke spesiell fordi du tilfeldigvis ble født i et fantastisk land.

 

 

Det er ikke alle som har et godt liv her i Norge heller. Kanskje ta oss av dem først, før vi skal sørge for nye?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Det er ingenting galt med nasjonalisme.

 

 

Det er veldig mye galt med nasjonalisme.

 

Mye fordi slike holdninger viser en grunnleggende mangel på logisk sans og et fokus på ting som egentlig er totalt meningsløse.

 

 

 

https://no.wikipedia.org/wiki/Nasjonalisme

 

"Nasjonalisme er en politisk ideologi som henspiller på at folk skal ha selvbestemmelse i sin egen stats dannelse og forsvar av absolutt suverenitet."

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Gjennomsnitts-IQ og genkvalitet faller nå faktisk rekordraskt i Europa.

Og vi viser til vitenskapelige undersøkelser i fleng, så som... : ?
Gjennomsnitts-IQ blant afrikanere er på 80. Afrika og Midtøsten ligger på bunn når det kommer til IQ. Du ser vel at det trekker ned gjennomsnittet i Europa når flere og flere kommer.

 

At innvandrere mislykkes i skolen og på arbeidsmarkedet har nødvendigvis ikke noe med diskriminering å gjøre. Forklaringen ligger heller nærmere at de største innvandrergruppene har et gjennomsnittlig IQ-nivå som ligger langt under det som finnes hos etniske skandinaver.

 

Kilde; forskning, google

 

Der tar du faktisk grundig feil. Det er mange innvandrere/ flyktninger som har kommet til Norge og tatt seg gode utdanninger. Så sitte der og skrive at alle fra Afrika og midtøsten er dumme er så utrolig usaklig.   

Lenke til kommentar

Hva med kresen?

De som kommer til Norge er kresne. Hvem faen er kresen så lenge det er bedre enn der de kom i fra, hvis det er så jævlig? Det lurer jeg på.

"Nei her var det kaldt. Nei her var det støy fra fly og biler."

Flere land har åpnet dørene sine, men dit vil de ikke. De har hørt fra venner og fam at Norge er the shit. Slikt fortjener å være der nede. Du har det ikke ille hvis du er kresen på hvilket land du skal til! Vettuka. Tydeligvis flere (norske) som ikke vil se dette. Alle er opptatt av å hyle om hvor jævlig flyktninger har det og at vi må ta de inn i landet, folk er rasister og slemme som ikke vil ha de inn. Men hylekoret bryr seg ikke om at det ikke er reelle, og forstår ikke at de reelle er der nede fortsatt, at land har åpnet seg men at de ikke vil der. Høres ut som flyktninger i virkelig nød dette ja ....... Blir så oppgitt av alle latterlige kommentarene på Facebook. Voksne folk som ser med store våte øyne på NRK med direkte sendte bilder fra Syria, matet inn lydtekst om at de har det ille, ingen vil hjelpe (løgn) osv. Nei skal ikke være lett.

 

 

Videre, Finn.no. Fått så jævla mange henvendelser på noe jeg har lagt ut om "solgt?". Jeg svarer nei, de går DØD. Hvorfor i helvete spør du om den er solgt, hvis du tydeligvis håpte den skulle være det siden du ikke svarer mer. Også SÅ mange da som går helt svart! Helvete lei av å svare ørten folk uten å få solgt.

Med den fremmedfrykten din, så ville jeg ha oppsøkt hjelp

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...