tjalla Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Var på konserten andre dagen. Noe misfornøyd med playlista i grunn, de kunne ha kutta ut de mindre "kjente" låtene. MEN... fikk fade to black og one så jeg er vel egentlig fornøyd. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Når Maiden spilte i spektrum var det også ei vanvittig bølling og dytting helt framme ved scenen. Spesiellt et par MC-tullinger som sto med Maiden-flagg og "poga", dvs. hoppe, dytte og knuffe mest mulig. De skulle sikkert bevise at de var blod-fans. Bruce så dette tidlig i konserten og så rett ned på dem og sa noe sånt som "Ohhh yeah I see ya, motherfuckers. You few people up front better stop pushing, there are little people up here too!". Til massiv jubel fra salen. Da roa de seg kraftig ned. Bra når vokalisten tar kontroll over massene Sto vel ca. 10 meter bak sperringen, var trangt i starten, men brukte armene litt og holdt folk på avstand så slutta de å dytte så mye etterhvert. Veldig heftig å være der tidlig, og kike bakover etterhvert som konserten begynner å nærme seg, når det sakte men sikkert fylles opp i lokalet. Og så det vanvittige brølet når lyset sluktes når de endelig var klare til å spille. Endret 4. desember 2003 av Bitex Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 høre publikum ta av ved de beste sangene(dvs. alle)! men spess nothing else matters og one! Ah! Det var kongelig når de spillte Nothing else matters og One. Allsangen var noe av det beste jeg har vært med på noen gang Utrolig digg å se hvordan folk blir revet med Vifting med lightere, headbanging, vifting med armer... Jeg har ikke ord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå