Gå til innhold

metallica konsert i morgen! div spørsmål!

Raggi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men må man stå i kø ute, eller er det veldig kaldt inne i salen?

hvis det er en av de så må man jo gå med genser jakke :\

og jeg har ikke metallica genser og jakke :(

Er ikke kaldt i salen, vanlig romtemperatur tipper jeg. Hvis du har ståplass kan du vel finne deg en stor varm bamse å stå inntil, så fryser du ikke :D

Jeg har aldri stått i kø til konserter i både spektrum og rockefeller, likevell ender jeg som regel opp nærme scenen. Kø er opium for massene.

Skal love deg at du kommer til å dævve av varme om du går i no særlig mer enn t-skjorte/tynn genser. Det kommer til å koke! Hadde en kamerat som var på forrige konsert. Han hadde på en vanlig college-genser og kan godt si at han hadde det varmt ;)

"En liten ting jeg lurer på; er det øov til å ha med vanlig fotoapperat?

På billetten står det "Foto- båndopptak forbudt", altså fotoopptak og båndopptak forbudt, men vanlig fotografering er da vel ikke fotoopptak? Det er vel mer filming"

Det ligger da i ordet.. foto(grafi) = bilde. Er nok ikke lov å ha med det nei ;)

Endret av As}{antii
Lenke til kommentar

hei, nett komt meg hjem nå!

gikk bort i køen klokkon 5 ca. slapp inn litt over 6, da var det å springe så langt frem som mulig, jeg og en kompis kom ganske langt frem! der sto vi i ca. 1 1/2 time før oppvarmingsbandet "Godsmack", som forøvrig var veldi bra, satte i gang! de spilte vel i en halvtimestid, så sku de skifte om på scenen og stille inn lyden på nytt før Metallica kom på scenen, nok en times tid med venting, og etter Godsmack startet å spille presset folk mer og mer frem, og svetten på alle som sto i denneklysa foran scenen svettet noe sinnsykt! mistet sikkert tre kilo iløpet av den tiden ! men det vises ikke pga. all junkfooden vi åt mens vi var i Oslo!

litt over 9 kom Metallica på scenen og da tok det helt av! folk presset som bare juling og det var uutholdelig! etter den første sangen måtte jeg og kompisen min gjøre som så mange før oss trekke oss litt tibake! Det var ikkje lett det heller så tett som folk sto!

da vi kom oss litt bak gikk vi på do å drakk litt før vi ko oss ut på kanten og inn i folkemengden igjenn! det var bare en klyse forann scenen det var helt ummenesklig å vere! 10 meter bak var det go plass, og man kunne løfte armene uten å kanskje ikkje få dem ned igjenn!

bakdelene er att det tok for lang tid før de kom igang, var helt utslitt før metallica kom på scenen, dette har seff noe med att vi sto og presset forann scenen i 3timer først og da! IKKE prøv det! er mye bedre å stå litt uttafor slik att du klarer å digge gjennom hele konserten!

men ellers var det en kongekonsert! helt merkelig å stå 10m fra selveste METALLICA!

høre publikum ta av ved de beste sangene(dvs. alle)! men spess nothing else matters og one!

abbsolutt noe som må oppleves! hørte rykter om att de skal til norge igjenn i mars elns.... noen andre som har hørt noe?

Lenke til kommentar

De spilte ikke Unforgiven da heh...

Jeg sto omtrent framme med gjerdet helt til Metallica hadde spilt Seek & Destroy, kanskje litt mer. Da klarte jeg ikke mer heh, latterlig at de ikke delte ut vann framme.

Godsmack var jo og en positiv overraskelse, trommeshowet var sinnsykt fett. (Kult å se at James også sto og så på ;))

edit: og de spiller så godt som alltid Seek & Destroy. Creeping Death har de jo spilt på alle konserter utenom 2 i løpet av hele karriereren tror jeg :p

Endret av SBS
Lenke til kommentar

så att vaktene delte ut vann til de fremste, de kastet og vann ut blant folkene der! spør du meg så kunne de hatt ett sprinkleranlegg der de dysjett folka fremst hvert 5min elns!

den trommesoloen var utrolig stilig ja! han fyren i Godsmack var dyktig, først var han gitarist/vokalist, så bare vokalist og til slutt fungerte han som en andre trommis på den soloen! ganske tøft med to trommesett som snurret rundt osv! da de hev ene stikken i lufta osv! var tøft!

Lenke til kommentar
så att vaktene delte ut vann til de fremste, de kastet og vann ut blant folkene der! spør du meg så kunne de hatt ett sprinkleranlegg der de dysjett folka fremst hvert 5min elns!

den trommesoloen var utrolig stilig ja! han fyren i Godsmack var dyktig, først var han gitarist/vokalist, så bare vokalist og til slutt fungerte han som en andre trommis på den soloen! ganske tøft med to trommesett som snurret rundt osv! da de hev ene stikken i lufta osv! var tøft!

hmm nei vaktene gjorde nok ikke det noe særlig. Spurte et par ganger og da var det blankt nei... Og det var Godsmack/Metallica som pelmet vann ut blant folk.

Vet at det var et par ganger at noe vann fant veien til de som sto fremst, men det var dårlig med det.

Lenke til kommentar

Raggi hehe, ser du også koste deg på konserten!

jeg hadde det iallefall TOPP!

eneste minuset er at man er ganske kake etter 4timer med hopping og pressing i 40 grader :p

men jeg er veldig fornøyd med "playlista" de hadde jo bare 3 fra st.anger! og det var; st.anger, the unnamed feeling(den beste fra st.anger) og frantic

ellers synes jeg de burde ha byttet ut blitzkrieg og noen få andre...

jeg som var så klar for no leaf clover :\

Lenke til kommentar
Raggi hehe, ser du også koste deg på konserten!

jeg hadde det iallefall TOPP!

eneste minuset er at man er ganske kake etter 4timer med hopping og pressing i 40 grader :p

men jeg er veldig fornøyd med "playlista" de hadde jo bare 3 fra st.anger! og det var; st.anger, the unnamed feeling(den beste fra st.anger) og frantic

ellers synes jeg de burde ha byttet ut blitzkrieg og noen få andre...

jeg som var så klar for no leaf clover :\

De spiller ikke No Leaf Clover live uten symfoni.

Og Blitzkrieg er en gammel låt, som er favorittlåten til Hetfield hehe. Metallica gjorde den nok kjent, men det er et band som heter Blitzkrieg som har orginalen :)

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...