Gå til innhold

metallica konsert i morgen! div spørsmål!

Raggi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm.. når åpner dørene?

Btw. hvordan har dere tenkt å gå kledd? Hørt det er lite lurt å gå i noe annet enn t-skjorte (på overkroppen that is). Problemet er jo at det er kaldt ute for tida så å stå ute i køen t-skjorte blir kaldt. Fordi det er vel heller ingen "jakke-ordning" der? Så jeg lurer på hvordan dere skal "organisere klær"osv?

Hvilke sanger forlanger dere å høre? For min del;

...Fade to black...

Lenke til kommentar

jeg bor ikke så langt ifra! så jeg regner med å ha en t-skjorte muligens en polo under! eller t-skjorte og en tynn genser!

drikker litt så merker du ikke kulden! :p

For Whom The Bell Tolls, den forventer jeg de spiller!

edit: har dere tenkt å stå lenge i kø? eventuelt hvor lenge? jeg tror jeg kommer til å drøye'n til 18.30

Endret av Raggi
Lenke til kommentar
Hmmm.. når åpner dørene?

Btw. hvordan har dere tenkt å gå kledd? Hørt det er lite lurt å gå i noe annet enn t-skjorte (på overkroppen that is). Problemet er jo at det er kaldt ute for tida så å stå ute i køen t-skjorte blir kaldt. Fordi det er vel heller ingen "jakke-ordning" der? Så jeg lurer på hvordan dere skal "organisere klær"osv?

Hvilke sanger forlanger dere å høre? For min del;

...Fade to black...

Dørene åpner vel 19.30, som det står på billetten?

Har også tenkt på jakke problemet. Det er kaldt ute, men det er alt for varmt til å ha den på seg inne, for oss som har ståplass. Har tenkt på å låse den inne i et skap på Oslo S, hvis de har "døgnåpent".

Master of puppets er obligatorisk. Satser på at spiller hele, som de gjorde i på sist konsert i 99.

Lenke til kommentar
Roskilde ? Øya mener du vel ? :thumbup:

Jeg blanda faktisk begge sammen :)

Roskile har billigere drikke ;) Men øya hadde fett opplegg i år, må jeg si! Var jo morro der, men kjipt at det ikke funker med medbrakt mat, når det er så dyrt med drikke ellers.. Jaja, var jo ikke akkurat vanskelig å smugle inn da ;)

Lenke til kommentar

En ting til dere MÅ huske, det er ikke lov å ha noen form for ryggsekk eller store vesker med inn i lokalet i Oslo Spektrum. Dette fordi det er bl.a. forbudt å ha med videokamera eller vanlig kamera inn. Sikkert noe sikkerhets-rutine greier også.

Du KUNNE jo hatt en Uzi neri der for alt de vet.

Jeg sto nesten fremst i køa på Maiden-konserten (etter over en time), når ei sikkerhetsvakt kom gående rundt, så ryggsekken til meg og broren min, og sa at vi måtte låse inn ryggsekker i oppbevaringsboks enten på Oslo S eller Bussentralen, ellers slapp vi ikke inn. Og da var det 1 kvarter til dørene åpna. Gjett om vi stressa.

Husk det. Det er heller ingen plass å henge fra seg jakker. Eller, muligens hvis dere går inn hovedinngangen, der er det en lobby og kiosker og noe greier.

Det var hvertfall åpent der når vi så Cats, og da var det garderobesystem med garderobelapper. Men det var litt mer fancy teatergreier da.

Men man kommer ikke inn der fra køen på utsida liksom..går rett ned i salen da.

Så slipper dere en ekstra gåtur med MASSE stress :)

Det kjipe var at det gikk 3 kvarter mellom oppvarmingsbandet og hovedbandet kom på scenen..etter 45 minutter konsert med Arch Enemy (svensk death metal) var det litt slit å stå rett opp og ned på betonggulvet og bare vente..og rope og skrike hver gang man så hårtusten av noen på scenen. Som bare var teknikere hver gang :p

Tror de brukte lang tid på å bytte alt utstyret på scenen..håper det ikke skjer med dere på Metallica.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

av st.anger så for jeg håpe de tar med så lite som mulig, men favorittene er; "The unnamed feeling" og "All whitin my hands"

ellers vil jeg seff høre; "No leaf Clover", "Loverman", "One", "For Whom the Bell Tolls", og en del andre...

men må man stå i kø ute, eller er det veldig kaldt inne i salen?

hvis det er en av de så må man jo gå med genser jakke :\

og jeg har ikke metallica genser og jakke :(

Lenke til kommentar
men må man stå i kø ute, eller er det veldig kaldt inne i salen?

hvis det er en av de så må man jo gå med genser jakke :\

og jeg har ikke metallica genser og jakke :(

Er ikke kaldt i salen, vanlig romtemperatur tipper jeg. Hvis du har ståplass kan du vel finne deg en stor varm bamse å stå inntil, så fryser du ikke :D

Jeg har aldri stått i kø til konserter i både spektrum og rockefeller, likevell ender jeg som regel opp nærme scenen. Kø er opium for massene.

Lenke til kommentar
Tror de brukte lang tid på å bytte alt utstyret på scenen..håper det ikke skjer med dere på Metallica.

Får ikke håpe det, nei.

En liten ting jeg lurer på; er det øov til å ha med vanlig fotoapperat?

På billetten står det "Foto- båndopptak forbudt", altså fotoopptak og båndopptak forbudt, men vanlig fotografering er da vel ikke fotoopptak? Det er vel mer filming...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...