Gå til innhold

metallica konsert i morgen! div spørsmål!

Raggi

Anbefalte innlegg

Skal på konsert i morgen som sagt!

reiser heimantifrå (les: stord, hordaland) tidli i måro! flyet går klokko 07.10, e vel i oslo sentrum i 09.00 tiden!

det jeg lurer på er om noen vet om noen billige overnattingssteder..

( er 6 stk, 3 har ordnet overnatting, jeg er en av de som har fingen i ræva enda)

har søkt litt på hoteldiscount.com og funnet ett gunstig hotel! lurer på hvor dette ligger i forhold til oslo spectrum, ellers ligegr det jo ganske sentralt! se på linken for kart!

Hår fått litt tips fra en annen tråd som handler om hva som kan gjøres i oslo mens vi venter!

nå lurer jeg på om det er noen som har noke kinoprogram for morgendagen.

Og er det noen som vet om noen bra uteplasser vi kan ta turen innom etterpå? skal ut på fylla da! :yes:

må vere plasser der en gjeng med attenåringer kommer inn ;)

på forhånd takk!

mvh Raggi

edit: en url som ikke funka...

Endret av Raggi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er SVÆÆÆRT få utesteder i Oslo som slipper inn 18-åringer. Neon av de er ULVULV, men her spilles det de kaller "Pop/Hit/Listemusikk

Disco", kanskje ikke noe for metallicafans?

Ellers har vi jo Blue Monk, i St Olavs gate, har livemusikk og rock osv... TROR det er 18 der, er ikke 100% sikker...

EDIT: Det finnes flere, men gidder ikke grave de frem :)))

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Jeg skal også på konserten i morgen :D

vi skal ligge på en vandrehjem ting, noe som er i mot min vilje - siden jeg vil feste :p

men nå har jeg blitt syk èn da før konserten så kanskje det er greit det ikke ble no fest lokale på oss likevel :p

men konserten må iallefall bli konge, hvis ikke blir jeg lei meg :p

er det noen andre herfra som skal på konserten i morgen\i over i morgen

Lenke til kommentar

er ikke gamle nok til å dra på byen...

men ser ut til at vi må prøve lykken likevel...

egentlig skulle vi sove hos en fyr, hvor det ikke gjorde noe om vi bråkte litt ogsånn. Tror ikke de andre som sover på omtrent samme rom kommer til å like av vi bråker mens de prøve å sove :p

Lenke til kommentar
Nyx har 18 års grense, ligger ett kvartal fra spektrum.

søkte på "Nyx" på nattguiden, såg ok ut helt til jeg leste ett innlegg:

Oslo trenger flere vannhull til Gamle og unge punx. Metal er for bøger. Men punxa må legga av seg dette liksom-kommunist vrøvlet. Ha det gøy og nyt livet. Syting om politikere er bortkasta tid.

tror ikke vi er så velkommne der da :p

Endret av Raggi
Lenke til kommentar

Når vi dro på Maiden-konsert i Oslo spektrum i sommer, spilte ALLE utestedene Iron maiden på full guffe, gikk forbi masse utesteder, og det var Maiden overalt :) Sinnsykt tøft.

Var som om hele byen var invadert av Iron Maiden, på alle gatehjørner sto det engelskmenn og solgte skjerf, flagg, t-skjorter og annet stasj.

Og konsertbilletter til 3000kr stk.

Og Karl Johan og gatene rundt var stappfull av folk i Maiden-skjorter og sexy goth-berter. :thumbs: Kanskje ikke så rart, når det var nesten 30000 tilsammen på de to konsertene.

Og mens vi sto i kø utfor Spektrum, kom det en kar i rullestol og solgte engelsk godteri rullende sakte forbi. Artig med gærne roadies.

Så det går sikkert å finne et sted de slipper inn 18-åringer der de hører på metallica. Uansett er det neppe noe problem å snike seg inn et sted, når det er så SYKT mye metallica-fans i byen gidder de neppe å sjekke ID til hver eneste person som går inn døra. De har nok stress med å servere øl fort nok.

Står en annonse i scream om en eller anna bar som spiller Metallica's liveplater hele dagen, pluss viser alle Live Shit-videoene. Men der er det sikkert 20 år.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Hva slags idiot har skrevet det der? "Punxa må legga av seg dette liksom-kommunist vrøvlet..." Jeeez.. Her oser det intelligens. Brilliant!

Raggi: du får campe i hagen min for en femtilapp :thumbup:

takk for tilbuddet! :cool:

men jeg fikk bokka rom samme plas som de andre sku sove! Perminalen - 280 kr på hver pers. fikk ett sånt 4-manns rom! så vi har en seng som ikke er i bruk! dersom noen er intrisert i å leige en seng i oslo er det bare å gi beskjed!

Lenke til kommentar

Jeg husker i mine eminem dager da jeg skulle på eminem konsert i spektrum, så sa de et par uker før på nyhetene at han hadde dødd i bil ulykke, da blei jeg lei meg, så det er ikke alltids trygt å kjøpe konsertbilletter :cry: men så viste det seg jo at han levde, og konsert ble det :D

Lenke til kommentar

Til dere som skal på konserten i morra, husk å poste et review etc her. Jeg skal til onsdag. Gleder meg som en unge og har problemer med å sitte stille :yes: Blir min tredje Metallica konsert.

Jeg regner med vi skal feste på Elm Street etterpå, det ligger ganske langt nede i Karl Johan såvidt jeg husker. Har hotell rett over gata fra Elm street, praktisk..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...