shorin Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg betalte for ca.14 dager siden 43kr.,for å kunne "komme inn på kontoen" min igjen. For 4 dager siden legger jeg inn 2 til salgs annonser,og har fått solgt den ene gjenstanden for 300 kr. Men nå skylder jeg de jaggu mei 41 kroner igjen.Det ene gebyret var:"tilpassnings-gebyr",hva nå enn det betyr. De var den beste auksjonen i norge en stund,men nå er det jo gebyrer og regninger for alt man gjør,til og med gebyr for å sette minstepris på gjenstanden. Man har heller ikke mulighet til å kontakte eventuelle budgivere som "var tett på minste pris" og høre om han er interesert i gjenstanden.Heller ikke skrive mail adr.i selve annonsen.(QXL kunne jo gå glipp av litt provisjon) Jeg synes de har blitt til de grader penge griske,med tanke på alle de sponsor intektene de må ha,i tillegg til tilpassnings gebyr,provisjon osv. Jeg vil oppfordre folk til å boykotte QXL,og istedet finne andre plasser å selge/kjøpe på.Det skal ikke koste "så mye penger" å selge en gjenstand. Mine meninger om QXL-auksjon Lenke til kommentar
clinton Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Synes også QXL er noe møkk. Står at bruker id og passord skal bil sendt i posten..Det tar ca 1 måned før det kommer og når det kommer så kan jeg bare bruke kontoen min ett par ganger før den slutter og virke.. BRUKTMARKED.NO Lenke til kommentar
shorin Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Hm,bruktmarked.no ? Er det flere auksjoner/salgs-plasser som ikke koster penger? Noen som vet noe om gibud.no ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 av praktiske grunner held eg meg langt unna slik handel. Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 har slutta heilt å bruke qxl. enig i at det er alt for dyrt. bruk heller ein time på å finne ein stad med gratis auksjon. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 liker ikke qxl.no etter det provisjonsgreiene! en kompis fikk eregning på 300kr pga noe han solgte der, da viste han ikke om provisjonsdritet! kjipt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå