AfterGlow Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Kickstarter-finansierte GoTube er også svært rimelig.Denne elektriske scooteren skal være ekstremt bærbar Lenke til kommentar
Tekky Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 (endret) Oh shit! En elektrisk scooter som er ekstremt bærbar. Ultra mega dødskult! Ville aldri vurdert en el-scooter som bare er veldig bærbar... Endret 20. januar 2017 av Tekky 3 Lenke til kommentar
G Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 5,8 kg er ganske mye å bære på. Kan kalle dette for slepbart. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Så får vi se da om det er riktig at leveransene starter, prisen er som annonsert og at bedriften er levedyktig Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Heldigvis er det relativt simpelt å lage et slikt produkt i dag da det meste som behøves mye godt er hyllevare, samt at de ikke behøver noen veldig avanserte kontrollere og gyroer. Burde vært mulig å få denne i produksjon. Men at denne er noe spesielt mer bærbar enn andre elektriske sparkesykler er jeg ikke helt enig i. Den er glattere, ja, men min mer tradisjonelle designede sparkesykkel er også sammenleggbar og den har bærereim. Samtidig behøver man ikke inngå så mange kompromiss med design som kan påvirke ytelse, rekkevidde, holdbarhet og andre ting. 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 5,8 kg er ganske mye å bære på. Kan kalle dette for slepbart. Kommer an på bæreren da..^^ 2 Lenke til kommentar
rawky Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Denne har jeg backet og er til nå den mest seriøse og kommunikativt beste kampanjen jeg har vært borti over de siste tre årene. Dypt imponert over både produktet og folka bak: http://eonscooter.com Også levering fra mars, men en betydelig større (13 kg) elscooter, skal sies. Men er lagt opp til at du kan trille den når den slått sammen. Vil være helt i tråd med de nye bestemmelsene som kommer, da den kommer med lys bak og fram, men også bremselys og blinklys, toppfarten kan begrenses til 20 km/t og med masse kraft (fra 500w til 1500w), noe som vil være lov etter reglene. Pluss mye annet snacks. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Slik regelverket er pr i dag så er ikke elektrisk scooter eller sparkesykkel lov. Ellers så har jeg sett andre elektriske sparkesykler som egentlig havner under samme kategori, som er penere og lettere enn denne. Legger merke til på videoen at han som demoviser scooteren kjører veldig vinglete. Den virker ikke så veldig stabil, akkurat. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Hvordan er dette en gråsone i dag? De er ikke selvbalanserende, og ikke typegodkjente, og er derfor ulovlige, akkurat slik Segway var før lovendringen kom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå