Gå til innhold

Denne elektriske scooteren skal være ekstremt bærbar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heldigvis er det relativt simpelt å lage et slikt produkt i dag da det meste som behøves mye godt er hyllevare, samt at de ikke behøver noen veldig avanserte kontrollere og gyroer. Burde vært mulig å få denne i produksjon.

Men at denne er noe spesielt mer bærbar enn andre elektriske sparkesykler er jeg ikke helt enig i. Den er glattere, ja, men min mer tradisjonelle designede sparkesykkel er også sammenleggbar og den har bærereim. Samtidig behøver man ikke inngå så mange kompromiss med design som kan påvirke ytelse, rekkevidde, holdbarhet og andre ting.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Denne har jeg backet og er til nå den mest seriøse og kommunikativt beste kampanjen jeg har vært borti over de siste tre årene. Dypt imponert over både produktet og folka bak:

http://eonscooter.com 

Også levering fra mars, men en betydelig større (13 kg) elscooter, skal sies. Men er lagt opp til at du kan trille den når den slått sammen. Vil være helt i tråd med de nye bestemmelsene som kommer, da den kommer med lys bak og fram, men også bremselys og blinklys, toppfarten kan begrenses til 20 km/t og med masse kraft (fra 500w til 1500w), noe som vil være lov etter reglene. Pluss mye annet snacks. 

Lenke til kommentar

Slik regelverket er pr i dag så er ikke elektrisk scooter eller sparkesykkel lov.

Ellers så har jeg sett andre elektriske sparkesykler som egentlig havner under samme kategori, som er penere og lettere enn denne.

Legger merke til på videoen at han som demoviser scooteren kjører veldig vinglete. Den virker ikke så veldig stabil, akkurat.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...