Stian B. Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Visst man kjøper Windows XP brukt av noen,som de har sefølgelig aktivert via internett,vil det bli problemer for meg då som har kjøpt det å få det aktivert? Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Så vidt jeg har forstått det, kommer det ann på to ting: Hvor mange ganger vedkommende har aktivert, og hvor lik hardware dere har. Men jeg tror uansett ikke det skal være værre enn en telefon til Microsoft. Skal du være sikker, pass på å få med den gilde lappen hvor koden står. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Har ikke hatt noen problemer med det jeg ihvertfall...... Lenke til kommentar
Stian B. Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Okli dokli,då satser jeg på ett brukt WIN XP Pro ! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Kan bare legge til at jeg fikk denne aktiveringskoden opp. (Er vel 30 dager eller no sånt) Du kan uansett ringe til Windows...du får et sånt nummer du kan ringe til der iallefall... Om koden allerede er aktivert så kan du bare si at du har formatert siden da! Er stort sett ikke verre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå