AnonymDiskusjon Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Hei Hver gang jeg løper må jeg snyte meg mye. Det er helt blankt "snørr" som kommer ut. Det renner også ned i halsen. I dag, etter en treningsøkt i går, var jeg slimete i halsen også, da det renner ned i halsen. Legen har sagt at det eneste jeg kan gjøre er å ta kortison nesespray, men jeg føler ikke det har noe effekt. Jeg kan også ta antihistaminer, men det vet jeg ikke har effekt, da jeg har disse plagene i pollensesongen også. Noen som har samme plager, og har dere funnet en løsning? Anonymous poster hash: 32428...eb6 Lenke til kommentar
After8 Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Er det bare nå på vinteren du har hatt det slik? I så fall er det nok fordi det er kaldt i lufta. Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Du kan jo høre med disse om de har noen tips: 2 Lenke til kommentar
Kablam Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Ja, har det slik.Her er løsningen:-Ta med papir.-????? -Profit! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2017 Er det bare nå på vinteren du har hatt det slik? I så fall er det nok fordi det er kaldt i lufta. Nei, gjelder hele året Anonymous poster hash: 32428...eb6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2017 Du kan jo høre med disse om de har noen tips: 960x.jpg beito-15-01-nilsen.jpg KqOpvxUOlUiZMLQPJvNcIAr-uSyRbh2gWLfuGtvTbh2Q.jpeg Skal sende de en mail Men det kan da ikke være vanlig å ha det slik hele året? Ikke trener jeg like hardt som idrettsutøvere heller. Anonymous poster hash: 32428...eb6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 (endret) Ja, har det slik. Her er løsningen: -Ta med papir. -????? -Profit! tenkte øyeblikkelig på denne ^^ Endret 30. januar 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå