AfterGlow Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Nye, lekkede bilder ser ut til å bekrefte noen av ryktene.Slik kan fronten til Galaxy S8 bli seende ut Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Jeg har aldri brukt en skjermbeskytter. Er det normalt at skjermbeskyttere har sorte felt øverst og nederst? Kunne den ikke bare vært 100 % klar plast? 1 Lenke til kommentar
La Menthe Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 (endret) Jeg har aldri brukt en skjermbeskytter. Er det normalt at skjermbeskyttere har sorte felt øverst og nederst? Kunne den ikke bare vært 100 % klar plast? Begge deler. Det fine med fargede deler på områder der de vanlige kantene er, er at man gjerne kan få isolert luftboblene på kantene hit, uten at de blir synlige. Disse fargede delene finner du også bare på skjermbeskyttere av glass. Selv tar jeg aldri i bruk en telefon uten skjermbeskytter på (helst av glass), og i alle fall aldri uten deksel, slik at jeg er sikret fra skader og riper til enhver tid. Da er det selvfølgelig avgjørende at disse to tingene er av nokså god kvalitet, og hverken er eller ser billige. Endret 20. januar 2017 av La Menthe Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Jeg har aldri brukt en skjermbeskytter. Er det normalt at skjermbeskyttere har sorte felt øverst og nederst? Kunne den ikke bare vært 100 % klar plast? Begge deler. Det fine med fargede deler på områder der de vanlige kantene er, er at man gjerne kan få isolert luftboblene på kantene hit, uten at de blir synlige. Disse fargede delene finner du også bare på skjermbeskyttere av glass Kommer ikke luftbobler på glass.. 1 Lenke til kommentar
b115242 Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Ser fram til å kunne se rundt hjørnet. Særdeles nyttig når man ligger på siden? Skulle jeg ofre noe fysiske kvaliteter for dette, som for eksempel mer sårbart for fall og slag? Hva gir dette meg? Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 (endret) Jeg har aldri brukt en skjermbeskytter. Er det normalt at skjermbeskyttere har sorte felt øverst og nederst? Kunne den ikke bare vært 100 % klar plast? Selv tar jeg aldri i bruk en telefon uten skjermbeskytter på (helst av glass), og i alle fall aldri uten deksel, slik at jeg er sikret fra skader og riper til enhver tid. Da er det selvfølgelig avgjørende at disse to tingene er av nokså god kvalitet, og hverken er eller ser billige. Samme her. Alltid brukt skjermbeskytter og deksel på mine mobiler. Telefonene ligger alltid i ett leather pouch cover i tillegg når jeg er ute av huset, så her er de godt beskyttet Endret 20. januar 2017 av LoveAmiga 2 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Liker den gjennomsiktige looken på telefonen. 3 Lenke til kommentar
VinceK Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Har først nå skaffet skjermbeskytter til Samsung S6en min, og den virker ganske så solid. Aldri brukt coverdeksel ol - men med nye S8 vil jeg nok bruke en god overall beskyttelse + skjermbeskytter. Såpass high end telefon forhold til det jeg har hatt, og hvis jeg skal selge når S9 kommer vil jeg gjerne ha den i best mulig stand. Ellers syns jeg det virkelig er på tide med mye mer skjerm forhold til "bezel" - 80% skjerm til kropp ratio vs 67% som feks iphone 7 plus er, er en stor forskjell. Omtrent samme størrelse bare feks 6,2" skjerm. Etter å sett Mi Mixen er det noe jeg gremmes over nesten daglig når jeg bruker S6en min. Spent på Edgeløsningen, ikke brukt det før, aldri sett helt behovet for det - men klar for å teste det ut. Lenke til kommentar
La Menthe Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 (endret) Kommer ikke luftbobler på glass.. Jo...det gjør det. Har satt på sikkert 100 glassbeskyttere på ulike telefoner. Alltid luftbobler et eller annen sted. Som nå på min nåværende telefon (som jeg gjerne kan ta bilde av for deg). Endret 21. januar 2017 av La Menthe Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Kommer ikke luftbobler på glass.. Jo...det gjør det. Har satt på sikkert 100 glassbeskyttere på ulike telefoner. Alltid luftbobler en eller annen sted. Som nå på min nåværende telefon (som jeg gjerne kan ta bilde av for deg). Ok, da gjør du et eller annet helt feil. Setter selv på glass daglig på telefoner av ulike typer uten at det er noe problem at all. men gjerne ta bilde av din tlf så kan jeg påpeke hva du gjorde feil :P Lenke til kommentar
aaaight Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Om denne skjermbeskytteren er reel ser det ut som S8 vil komme med iris scanner eller noe lignende windows hello. Andre lekkasjer indikerer at de ikke har en fingeravtrykksensor på baksiden, kan det være de har gått helt bort fra fingeravtrykksensor? Bruker selv windows hello daglig og det fungerer ypperlig, om samsung får til en lignende løsning med denne mobilen hadde jo det vært genialt. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Om denne skjermbeskytteren er reel ser det ut som S8 vil komme med iris scanner eller noe lignende windows hello. Andre lekkasjer indikerer at de ikke har en fingeravtrykksensor på baksiden, kan det være de har gått helt bort fra fingeravtrykksensor? Det ville være tåpelig å gå bort fra det. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Ingen flat utgave. Det var synd. Jeg hadde kjøpt denne hadde den ikke vært kurvet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg