karl hungus Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Skal kjøpte vifte til Barton 2800+, beste jeg har funnet så langt er MIST Silent Twin til 395,- ==> finnes det en like lydløs vifte til mindre gryn ? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Spørs hva du vil ha.. vil du ha Lydløs eller god kjøling.. jeg bruker Aero 7+.. den er skit bra!! bråker litt på høyeste RPM, men med en vifte kontroll på en lett monterlig PCI bracket eller Floppy bracket så er det lett å regulere, jeg setter vifte hastigheten litt opp når jeg spiller ogsånn, hører jo ikke viften når du spiller uansett.. men ellers har jeg den på ca 50% hastighet, og da er det "behagelig" lydnivå.. Men OBS OBS.. Ikke kjøp den nyere versionen som heter Aero Jet7+.. denne viften ser riktignok helt vill ut, men ytelsen er ikke på langt nær så god som Aero 7+.. Håper dette hjalp Lenke til kommentar
Endre Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Igloo Silent Breeze, koster ca. halvparten av Silent Twin. Lenke til kommentar
jarnt Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Igloo Silent Breeze, koster ca. halvparten av Silent Twin. Enig med ham her. Ta deg eventuelt tid til å planslipe kjøleren om det trengs, og bruk en god kjølepasta. Da har du gjerne å gå på om du vil øke spenningen litt på cpu. (Er selv veldig fornøyd med den siste ArticSilver5 ) mvh jarnt Lenke til kommentar
agarfors Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Om du skal ha noko som er billegare enn MIST og kanskje(?) like stille, gå for Coolermaster AERO 7 LITE, den er visstnok betre(!) enn den dyrare AERO 7+ Endret 1. desember 2003 av agarfors Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Igloo Silent Breeze 462 kjøler bra nok, og er veldig stille. 19db. Anbefales. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Iglo Silent Breeze støttes av meg også. Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Jeg kjører min XP2700 med en Gammel Taisol kjøler med 60-80 mm adapter og en 12db papst vifte. 45 grader idle, 50 grader max. Brukte artic silver 2, kan sikkert bli bedre med 5. Test av kjøleren her: (uten 60-80 mm adapter og 12db vifte)[url="http://www.overklokking.no/cooling/cpuvifter/taisol/index.html"]Test[/url] Endret 1. desember 2003 av Yoshy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå