airguard Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 noen som har brukt dette sammen og hva trengs isåfall ? det jeg lurer på er hva slags utstyr trenger jeg til mobilen og PC-en ? En anned ting er trådløst nettverk med min stajonere noen som har noen erfaringer der, helst ikke alt for dyrt. airgaurd Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Quote: airguard skrev (2002-02-27 19:20):noen som har brukt dette sammen og hva trengs isåfall ?det jeg lurer på er hva slags utstyr trenger jeg til mobilen og PC-en ?En anned ting er trådløst nettverk med min stajonere noen som har noen erfaringer der, helst ikke alt for dyrt.airgaurd Hei Fikk min 6310 i går. innstallerte modemdriverene som fulgte med , samt Nokia pcsuite 4.5 som også fulgte med. Dermed var alt klart til å kommunisere via infrarødt. Lenke til kommentar
airguard Skrevet 27. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2002 suverent da trenger jeg altså kun programvaren for og fikse dette : airguard Lenke til kommentar
No|zy Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Hei. Jeg har en Nokia 8310 og en dell 4100. Bare aktiverte ir-porten på begge jeg,så var alt klart til å brukes med logomanager. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå