Støvsuger Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Hei, Jeg har en 2006 Ford Mustang GT (4,6L) og lurte på om hva jeg skal gjøre for å øke hestekreftene på den? Pappa satt inn en kompressor i sin, men det er ikke jeg så gira på. Spørsmålet er vel egentlig hvilken deler jeg burde kjøpe for å få mer hestekrefter. Nei, jeg har ikke registrert den under 1.15 regelen. Takker og bukker for svar! Lenke til kommentar
Dilemma Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Hva med å bytte motor? Kjøp en med flere hestekrefter enn den du har i dag. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 (endret) Moderatormelding Trådtittel er endret til noe mer beskrivende og tråden er flyttet til riktig kategori, i henhold til retningslinjene punkt 2.Reaksjoner på moderering tas på PM eller i tråd for tilbakemeldinger, ikke i tråden. Endret 20. januar 2017 av Larzen_91 Lenke til kommentar
Støvsuger Skrevet 20. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2017 For dyrt, er bare student. Tenkte på å kjøpe deler som kanskje ville øke litt.. Lenke til kommentar
Dilemma Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Du har andre "problemer" enn det jeg hadde da jeg var student Kommer du for sent til forelesningene med de spesifikasjonene bilen har i dag? 8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Full eksos, nytt åpen luftinntak og så tuning (er den tunet for drivstoffet vi har her til lands i hele tatt?). Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Det er vel en sugemotor, så det er ikke mye å hente uten å bruke relativt mye penger. Lenke til kommentar
Støvsuger Skrevet 20. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2017 Kompressor bestilt+ annet smått som må til slik at jeg ikke kverker motoren helt. Innså det at det ikke var så mye å hente om jeg ikke skulle bruke litt penger på motor. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå