Gunnar Fagerli Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 ..... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Helge Gulbrandsen Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Fint hvordan fargene i klærne og "hodeplagg" går igjen i kildesorteringen og hvordan moloen og bølgene skaper dybde. Litt pirkete men ville tatt ett lite kutt i venstre bildekant for å fjerne de små detaljene som bryter kanten. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Symbolikk i dette bildet Gunnar. Hold kloden ren. Mange av oss ser seg blind på nettopp dette. Et meningsfylt bilde. Mvh Ragnar S Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 20. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2017 Takk til dere begge! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Dessverre er dette blitt et vanlig syn, senest da jeg var i Hellas sist gang. Flott bilde med matchende farger! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 20. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2017 Dessverre er dette blitt et vanlig syn, senest da jeg var i Hellas sist gang. Flott bilde med matchende farger! Mvh Fredrik Takk Fredrik! Jeg så en god del elendighet i Las Palmas. Prøver å vise disse stakkars menneskene respekt ved å være forsiktig med å ta og legge ut bilder. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Et flott komponert bilde med friske farger og et fint lys . Så må vi ikke glemme hovedpersonen her , selv om det ikke er kaldt foretrekker de fleste å ha tak over hodet . Mvh Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 21. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2017 Et flott komponert bilde med friske farger og et fint lys . Så må vi ikke glemme hovedpersonen her , selv om det ikke er kaldt foretrekker de fleste å ha tak over hodet . Mvh Alec Takk Alec! Det med tak er en selvfølge for oss, men ikke for alle. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg