Yob tvaya mat' Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Hey. Jeg har hatt audien (a5 8t 1,8 turbo bensin 08) min hos kbr trading og fikk re-map og har byttet til k&n filter. Har ikke så sykt peiling på eksos og turbo men jeg lurer da på om det er noe jeg kan gjøre for å høre mer turbo? Ergo etter luftfilterbytte ble det betraktelig mer turbolyd "merkelig nok", men kunne tenkt meg mer takkar for svar! Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 (endret) Hvorfor vil du ødelegge motoren med å bruke KN filter, og få mindre effekt? Skal du ha mer lyd kjøp en bil med mer lyd. Endret 20. januar 2017 av Maxopp Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 20. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2017 Hvorfor vil du ødelegge motoren med å bruke KN filter, og få mindre effekt? Skal du ha mer lyd kjøp en bil med mer lyd. https://www.youtube.com/watch?v=PAIxeQUSg-Q Ja skulle gjerne hatt Toyota Supra jeg, men lommeboken begrenser litt skjønner du, og hva var intensjonen med svaret ditt? Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Et olje innsatt filter som de fleste KN filter ødelegger Luft mengde måleren, den tåler ikke olje. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå