Nils3n Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Har sjekket sikringene, bensinpumpa går når jeg vrir om nøkkelen og releene er det ikke noe med. Har skiftet ledningsnettet og bilen startet etterpå. Da jeg sku kjøre ut av garasjen så stoppet den og har ikke villet starte etterpå! Noen som har noe nyttig og komme med? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 (endret) Ikke noe mer enn det vanlige. 1. Bruk de 3 første minuttene av undersøkelsen til sjekk med tenningslampe 2. Total komptesjonssvikt hopper vi over 3.Bruk de 7 neste minuttene til å sjekk at motor får bensin. ( Sjekk også etter vann i tanken. Typisk feil når motor dør etter noen minutter) Alle bensinmotorer som får riktig gnist, har riktig kompresjon og riktig bensin/luft-mix sviver. Endret 20. januar 2017 av Luske_Ludvig 1 Lenke til kommentar
Nils3n Skrevet 20. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2017 Nr 1 var okei. Motoren får bensin og har tappet tanken helt og fylt på ny bensin. Lenke til kommentar
Nils3n Skrevet 21. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2017 (endret) . Endret 21. januar 2017 av Nils3n Lenke til kommentar
toreae Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Hvordan stoppet bilen? Ga du litt gass, og så døde den? Lenke til kommentar
Nils3n Skrevet 22. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2017 Den døde under kjøring ja Lenke til kommentar
toreae Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Da ville jeg sjekket alt som har med bensin. (Er selvfølgelig ikke sikker.) Når du har tvinnet litt, bør det komme bensinlukt ut av eksosrør. Om det kommer bensinlukt ut av er det litt verre. Er det elektronikk som kontrollerer innsprøytning og tenning? Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 hatt av og på strømmen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå