Roar Kneppen Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Havnebassenget i Oslo 8.6 - 2005 = IMG_0175 B Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Likheten mellom kuantiloper og en bøye en ubåt og to seilbåter i Oslo's havnebasseng . Her melder jeg pass. Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2017 Likheten mellom kuantiloper og en bøye en ubåt og to seilbåter i Oslo's havnebasseng . Her melder jeg pass. Mvh Alec Nei, det finnes vel heller ikke så mye likhet - bare litt sarkasme i forhold til at bildene mine er så like. Jeg tror faktisk at jeg varierer mye. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Ikke noe i veien med utsnitt og severdige elementer, men litt mørk tone synes jeg i dette bildet. Ingen grunn til å være så pessimistisk vel ? Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Likheten mellom kuantiloper og en bøye en ubåt og to seilbåter i Oslo's havnebasseng . Her melder jeg pass. Mvh Alec Nei, det finnes vel heller ikke så mye likhet - bare litt sarkasme i forhold til at bildene mine er så like.Jeg tror faktisk at jeg varierer mye. Roar Så sarkasmen i det . Du har din egne særegne stil , men det betyr ikke at alle bildene er like . Tvert i mot det er mye forskjellig å velge mellom . Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Bli voksen da furtegutt før det er for sent. Jeg tenkte spesielt på disse solnedgangene i nisje fra Goa. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2017 Bli voksen da furtegutt før det er for sent. Jeg tenkte spesielt på disse solnedgangene i nisje fra Goa. Mvh Gunnar Ingen furting her, bare svar på tiltale. Hvis du mener en spesiell type bilder som er like burde du kanskje utdype det litt bedre. Dessuten var ikke det bildet du kommenterte fra Goa, men fra Mørekysten. Men det er kanskje like greit å forbigå det i stillhet når du slenger med leppa (les tastaturet). Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Bli voksen da furtegutt før det er for sent. Jeg tenkte spesielt på disse solnedgangene i nisje fra Goa. Mvh Gunnar Ingen furting her, bare svar på tiltale.Hvis du mener en spesiell type bilder som er like burde du kanskje utdype det litt bedre. Dessuten var ikke det bildet du kommenterte fra Goa, men fra Mørekysten. Men det er kanskje like greit å forbigå det i stillhet når du slenger med leppa (les tastaturet). Roar De som kjenner litt til deg og meg klarer sikkert å bedømme hvem som er flinkest til å slenge med leppa eller gjemme seg bak tastaturet. Jeg avslutter nå! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg