asinaa Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Jeg har hatt Honor 6 i 1,5 år, den begynte å fuske i høst etter jeg mistet den i bakken. Den er nå levert inn og de skal sjekke om den kan fikses på garantien - hvis dette ikke går vurderer jeg å kjøpe ny telefon istedenfor å bruke penger på å fikse den gamle. Har lest diverse tester rundtomkring, og lander på at Huawei Honor 7 eller Motorola Moto G4+ er ok modeller til under 3000 kr. Det viktigste for meg er et godt kamera og mulighet til å bruke de vanlige appene som messenger, snapchat, instagram osv. Hvilken av disse to telefonene er da best? Med trykk på at jeg vil ha et skikkelig bra mobilkamera! Kunne jo gjerne tenkt meg Honor 6 plus men den er jo gjerne i en prisklasse over.. Er det eventuelt noen andre gode kameratelefoner til under 3000 kr? Jeg vet jeg ikke kan forvente all verden, men vil gjerne ha det beste man kan få til denne prisen! Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 (endret) Uten å gå veldig i dybden på forskjellene på disse to, så anbefaler jeg helt klart Motorola Moto G4 Plus. Meget bra kamera og ytelse Endret 20. januar 2017 av torbjornhb Lenke til kommentar
asinaa Skrevet 20. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2017 Hva med Honor 8 da, kameraet der sammenlignet med Motorolaen? Ser at den er rett i overkant av 3000 kr. Tusen takk for svar forresten! Min far har også Motorolaen og anbefaler den varmt. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 (endret) Honor 8 er en meget god telefon og har et bra kamera. Likevel ville jeg anbefalt Moto G4 plus . Nå har vel Huawei P9 samme kamera, men Zeiss linse. Det skal vel gi noe bedre resultater. Expert har den på tilbud med ICE 5GB abonnement til 1999kr nå. Det er virkelig bra pris! Merk at tilbudet gjelder kun i butikk. Endret 20. januar 2017 av torbjornhb Lenke til kommentar
asinaa Skrevet 20. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2017 Tusen takk for svar og god hjelp! Heller veldig mot å gå for Motorola nå altså. Har sett noen bilder hvor de sammenligner blant annet den og iPhone 6S sine bilder, hvor Motorola sine er klart bedre. Så det må jo være ganske bra tenker jeg. Spennende å prøve ut noe nytt også da! Aldri hatt Motorola før. Kan dessverre ikke kjøpe med abonnement da jeg er utenlandsstudent for øyeblikket, og den blir litt for dyr uten abonnement (P9 altså). Har siklet litt på den! Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Kjør på med Motorola . Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 (endret) Moto z play, enda bedre batteri? Sorry litt over budsjett? Endret 20. januar 2017 av steikemeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå