Sous Vide Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Hva skjer med at passordet på udir sine eksamensoppgaver (tidligere: Eksempel) har blitt endret? Er vandt med å se gjennom tidligere eksamensoppgaver i flere fag blant annet fysikk, kjemi, norsk osv før heldagser, men nå får jeg plutselig ikke logget inn lenger... Er det noen som har det nye passordet? Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Prøvde litt forskjellige, og "Eksamen" funket 1 Lenke til kommentar
kamahm Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Det har skjedd med meg også, jeg kommer meg ikke inn. Verken "Eksamen" eller "Eksempel" fungerer, har prøvd med både store og små bokstaver. Noen som har funnet ut hva passordet er? Kan noen eventuelt spørre læreren sin elns? Lenke til kommentar
kamahm Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Prøvde litt forskjellige, og "Eksamen" funket Det funker ikke Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Prøvde litt forskjellige, og "Eksamen" funket Det funker ikke Hvilken eksamen er det snakk om? Prøvde nettopp, og "Eksamen" funket fint... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå