Snap-A Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Nei den har 64,5 MEGABYTE som er brukt Den har 31,4 GIGABYTE LEDIG Og kapasiteten er på 31,4 GIGABYTE. info som vises i egenskaper på disken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Kan det hende at du har fått den over på noe slags 32gb clip ? i og med at de eldre hovedkortene bare støttet 32gb? MSI KT4 Ultra er jo ikke akkurat et eldre hovedkort... Så det er nok ikke det som er problemet. Lenke til kommentar
Snap-A Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 hvordan i all verden har jeg fått aktivert den "clipen" hehe, hvordan kan jeg "deaktivere" den ? Lenke til kommentar
Snap-A Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Tror de clip saken kan falsifiseres Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Har du noen sinne fått 80GB ut av disken? Eller er det en ny som viser kun 31.4? Hva finner bios? Lenke til kommentar
Snap-A Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Disken er litt over et år, har finni 80 gig på den helt til nå hehe. Skal gå ut i bios å sjekke nå. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) *ignorer* Endret 1. desember 2003 av PumpAction Lenke til kommentar
Snap-A Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Den har fungert fint, men har sliti max med diskene mine. Bios fant den som 80gig Wd disk. Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Du har ikke flytta på noen jumpere i det siste vel? Og sånn tilfeldigvis satt på begrensninga på 32GB ens? Om disken har det da, vel å merke. Lenke til kommentar
Snap-A Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Jo det kan hende, husker ikke helt men satt den isåfall på master og så tilbake til slave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå