Snap-A Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg har en 80gig WD disk som plutselig har mista ca 50gig, den stå oppført med bare 30gig ca å jeg har kjørt diagnose på den, finner ingenting feil. Å det er ikke windows som bare ser 30gig. DE 50 er bare borte:) Hva i all verden er feil. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hvis du høyreklikker på den aktuelle disken i explorer/utforsker og velger egenskaper, hva står der da? Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Intet svar på posten over, så langt. Har du partisjonert disken? Er alle partisjonene formatert? Lenke til kommentar
Snap-A Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Står at den har 31,4 gig free space og at disken fungerer som den skal Lenke til kommentar
Snap-A Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Den er formatert og jeg la den inn på nytt nå, sjekka den på nytt med diagnosen til wd. Den oppfører seg som den er en 30gig disk ikke en 80. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Står at den har 31,4 gig free space og at disken fungerer som den skal Står noe space som brukt? Lenke til kommentar
Snap-A Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Ja 64,4 Mb Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Gå inn på Control panel:Administrative tools og ett eler annet jeg ikke husker (tror det er device mananger og sjekk om hele disken er partisjonert. Lenke til kommentar
Lexler Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 har du vært på computer management og sjekket at det ikke er masse plass som ligger upartisjonert? Lenke til kommentar
Snap-A Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Ja, ligger ikke noe der som ikke har fått partisjon. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 ??? 64,4Mb brukt + 31,4 Mb ledig = 95,8 Mb total Lenke til kommentar
Lexler Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 lag partisjoen av det upartisjonerte, da vil du finne hele disken. du har vel ikke formatert det i fat32 format? Lenke til kommentar
Snap-A Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Nei 65,4 mb er brukt, disken har 31.4 gig ledig og kapasiteten er på 31,4 gig. Dette er en 80gig wd disk. Lenke til kommentar
Snap-A Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Den har ntfs aldri hatt fat32 på den, dessuten ligger det ikke noe upartisjonert på denne disken. Lenke til kommentar
Lexler Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 lag partisjoen av det upartisjonerte, da vil du finne hele disken. du har vel ikke formatert det i fat32 format? Lenke til kommentar
Snap-A Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Skjønner mindre og mindre Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Vi får starte på nytt her. Hvor mange partisjoner har den 80gigg disken din. Hvor stor er hver av dem. Har alle egen stasjonsbokstav? edit: Og ligger det noe data på noen av partisjonene eller er disken nyformatert og tom? Endret 1. desember 2003 av MorePower Lenke til kommentar
Snap-A Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Disken er på 80 gig orginalt, Den har fått stasjons navn f: Den har en kapasitet på 31,4 gig brukt plass 31,4 mb ledig plass 31,4 gig Info fra egenskaper på disken. Det ligger ikke noe upartisjonert på disk manager og det ble ikke funnet noe feil med disken når jeg kjørte wd diagnose på den. Den bruker ntfs å jeg kjørte en ny formatering på den i stad for å dobbelt sjekke, Den fant bare 31.4 gig da også. Den samme disk størrelsen fant jeg da jeg skulle legge inn xp på den i stad, da fant en en upartisjonert del på 31,4 gig som jeg nå har partisjonert til F: Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Skjønner ikke helt hva du mener med brukt plass 31,4 gigg og ledig plass 31,4 gigg, når du sier kapasisteten er oppgitt til 31,4 gigg. For å finne hd størrelse må du legge sammen den plassen som er okkupert av data, og den plassen som er ledig å skrive til. I ditt tilfelle med de siste tallene skulle det være 62,8 gigg. Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Kan det hende at du har fått den over på noe slags 32gb clip ? i og med at de eldre hovedkortene bare støttet 32gb? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå