oscrue10 Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 (endret) Har brukt gyazo ganske ofte, i lang tid. Men har ikke fått lastet opp til gyazo den siste tiden. Bare laster og laster uten at det skjer noe. Har Huawei P9, Android 6.0 og gyazo 0.1 (???). Har slettet og installert på nytt, og startet telefonen på nytt. Endret 19. januar 2017 av oscrue10 Lenke til kommentar
Bad Dog Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Kan være gyazo-serverene er nede da, kanskje? Har brukt gyazo veldig lenge nå og ante ikke at det fantes på android, ironisk siden jeg er android freak. Funker fint på PC'en (19.01.2017 22:15) Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 19. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2017 Gyazo fungerer helt fint på dataen. Er bare trøbbel på telefonen, og har vært det en stund nå. Veldig merkelig ettersom jeg som sagt har installert på nytt, startet telefonen på nytt... Lenke til kommentar
Bad Dog Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Gyazo fungerer helt fint på dataen. Er bare trøbbel på telefonen, og har vært det en stund nå. Veldig merkelig ettersom jeg som sagt har installert på nytt, startet telefonen på nytt... Så den gyazo-appen på android ikke har vært oppdatert på en stund, kan hende det gikk litt i clusteret da. Eller så er det en annen nylig app du har lastet ned/oppdatert som interferer på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå