Clone baby Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Står på komplett at den støtter 2 skjermer max. Hvordan skal det være mulig? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Neppe hvis kortet er slik som på bilde. Vaneligvis har kort som støtter 2 skjermer vanelig VGA + DVI. Denne hadde visst bare DVI. Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jøss, der sa du noe. Har dette kortet selv(@9800pro), men har faktiskt ikke tenkt på at det ikke er støtte for flere skjermer. Det var dumt. *litt skuffa* *tenker på at modden gikk bra* :-) Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg har samme type utgang (1 x DVI) på jobben, og bruker 2 skjermer. Det foregår gjennom en magisk(ingen sarkasme tiltenkt) kabelstump som splitter signalet i 2 (DVI han til 2*DVI hun). Funker sikkert hvis du får tak på en slik. Lykke til. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg har samme type utgang (1 x DVI) på jobben, og bruker 2 skjermer. Det foregår gjennom en magisk(ingen sarkasme tiltenkt) kabelstump som splitter signalet i 2 (DVI han til 2*DVI hun). Funker sikkert hvis du får tak på en slik. Lykke til. Blir ikke problemet da at du får det samme bildet på begge skjermene, og iogmed at du bruker en (mest sannsynligvis) passiv splitter et dårligere bilde? Mente å ha lest på Komplett at du kan koble til to skjerm med bruk av en adapter. Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Nei, jeg har selvsagt ikke samme bilde på begge skjermene, men utvidet skrivebord. DVI er jo et digitalt format, og kan dermed klare å produsere to skjermbilder gjennom èn kontakt. Du kan jo søke litt om teorien på nettet (kanskje howstuffworks.com, eller noe). Hmm... klarer ikke å finne en slik kabelstump på noen nettbutikker i farta. Maskinen min (på jobb) er uansett en dell, og skjermkortet er et Nvidia Quadro NVS. Lykke til med aiw-kortet. Lenke til kommentar
sheriff Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Av AIW korta, er det kun 9600pro AIW som har støtte for dual vga. Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 sheriff: mener du virkelig det? Det kan da ikke være mange nyere kort som ikke støtter 2 skjermer? Men jeg kan jo ta feil. Uansett, ifølge komplett støtter 9800se aiw 2 skjermer (Hercules), selv om det ifølge specsen har to utganger på kortet. Ble ikke noe klokere av dette? kanskje Clone Baby kan sjekke hjemmesida eller manualen til kortet? Lenke til kommentar
sheriff Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 sheriff: mener du virkelig det? Det kan da ikke være mange nyere kort som ikke støtter 2 skjermer? Men jeg kan jo ta feil. ja, jeg mener det. Når du mener støtte for 2 skjermer, mener du dual vga, eller mener du å vise samme bildet på begge skjermene? det siste er selvfølgelig mulig på alle AIW Lenke til kommentar
MelonMob Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Kan jo hende de anser det at det kan vise bilde både på tv og dvi utgang samtidig som 2 skjerm oppsett. Alle like jo å få inn så mye skryt om et kort som mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå