Novec Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Kjedelige beige kabinetter er sjeldne å se, men ikke alle drar den så langt som Chenbro Gaming Bomb. Brukervennlighet og pris ser også bra ut, så la oss ta en nærmere titt. Artikkelen finner du her Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 endelig noe annet en lian li!! bra jobba. men hva med å teste hjertebarnet mitt, avantech midi servertower?? Lenke til kommentar
clinton Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 tror det må være et av de værste kabinettene jeg har sett på lenge Lenke til kommentar
muffe Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Kabinettet var dritstilig, men jeg tror jeg ville blitt lei etter hvert. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 men hva med å teste hjertebarnet mitt, avantech midi servertower?? Så enig så enig Hjertebarnet er vell viktigst(har det selv ) Lenke til kommentar
pertm Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Bare så dumt at det kabinettet som flere andre er designet med tanke på firewire, men det er ikke tatt med... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 er misst mye negativt som blir sagt om dette kabinettet her... jeg synes løsningene så ganske greie ut jeg... designet går på personlig smak, så jeg skal ikke si noe om det.. Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Kjøpte dette kabinettet da jeg bygde pc til min bror. Veldig lett og sette alt på plass, mye greiere enn alle skruene og slikt. Hadde det bare vært en utgave med flere plasser til hardisker hadde jeg kjøpt et selv. Hadde ikke noe problemer med å sette hovedkortet på plass, mulig jeg bare var heldig da, vet ikke jeg. Drev løsningen var genial, lettere festing av hardwaren skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 tror det må være et av de værste kabinettene jeg har sett på lenge Hvorfor det ? Syns det var kult jeg Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 endelig noe annet en lian li!!bra jobba. men hva med å teste hjertebarnet mitt, avantech midi servertower?? Har du lest Avance testen på ocshoot.no Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Drev løsningen var genial, lettere festing av hardwaren skal du lete lenge etter. Hva med dette? Testen er her. Lenke til kommentar
paddington2003 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Syntes det kjentes ut som veldig tynne plater og skranglete når jeg kjente på det hos Spaceworld. Kjentes "billig" ut på en måte Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Nok en test av et kjedelig produkt. Nå er det på høy tid med noe OVERKLOKKING. Lenke til kommentar
StoreLars Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Er kansje ikke det aller værst kabinettet jeg har sett, men det ser litt trangt ut. Liker stor kabinetter, god plass og jobbe i o.s.v Blir nok lei av designet etter hvert også ja. Blir det ikke fort varmt i slike kabinetter? Lenke til kommentar
clinton Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 tror det må være et av de værste kabinettene jeg har sett på lenge Hvorfor det ? Syns det var kult jeg smak og behag Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 unskyld men, ble ikke dette kabinettet testet hos hardware.no for 2-3mnd'er siden?? eller er det bare jeg som opplever litt deja vu her?? Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) unskyld men, ble ikke dette kabinettet testet hos hardware.no for 2-3mnd'er siden?? eller er det bare jeg som opplever litt deja vu her?? Du har helt rett. Likheten er i hvertfall slående, selv om navnet er BOX, ikke "Bomb". Vi gjør oppmerksom på at kabinettet går under forskjellige navn, som "Gaming box", "Gaming cube" og "Xpider". Modellnummeret skal derimot være det samme for alle, nemlig PC61166 Dette var enda mer skuffende. Hva i alle dager er dette godt for? Hvorfor resirkulerer dere tester? Endret 2. desember 2003 av BenSin Lenke til kommentar
JackT Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Nå har de jo ikke resirkulert testen, men gjort den på nytt. Skal være enig med deg at det er litt rart, men det er vel ikke mer enn at kommunikasjonen har sviktet litt. Endret 2. desember 2003 av JallerTraller Lenke til kommentar
EC Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Nok en test av et kjedelig produkt. Nå er det på høy tid med noe OVERKLOKKING. Jeg har sagt GANG PÅ GANG at du skal komme med klager, tilbakemeldinger osv. i kategorien, IKKE I TRÅDENE HVOR VI DISKUTERER ARTIKLENE!!! 1 måneds utestengelse tildeles herved (også pga. div. andre forhold). Lenke til kommentar
EC Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Kabinettet er testet av hardware. Vi mottok kabinettet på omtrent samme tid, og vi er forpliktet til å teste de varene vi mottar. Vi var ikke klar over at Hardware hadde mottatt kabinettet for testing - det er tydelig at vi må ta en snakk internt om våre kommunikasjonsrutiner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå