steinhun Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Noen som vet når dette kortet kommer, eller om det har kommet? Jeg ser etter en bærbar pc som skal brukes til spilling og multimedia ellers. Likte den testen barbara.no hadde om Dell Inspiron 8600, men 9600 kortet blir enda bedre ikke sant? Lenke til kommentar
chessguy Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 http://forum.barbara.no/index.php?showtopi...&hl=radeon+9600 http://forum.barbara.no/index.php?showtopi...&hl=radeon+9600 Lenke til kommentar
jorgmeister Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Fikk akkurat mail fra DELL, kortet kommer på inspirion 8600 den 12 desember! Oh fryd... Lenke til kommentar
Solidous Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Fujitsu Siemens Amilo D1840 Har bestilt en sånn, har den i morgen.. Virker lovende både på specs og erfaringer. Endret 2. desember 2003 av Solidous Lenke til kommentar
jorgmeister Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Kult! Finnes det noen tester akkurat denne på barbara eller andre internasjonale annerkjente sider!? er P3.0 = cent 1.7 sånn ca? Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Barbara kommer med en test av D 1840 i følge ryktene i løpet av denne uka, sånn rent ytelsesmessig er vel forskjellene mellom pentium m og pentium 4 litt opp og ned, men om du ikke er plaget med litt viftesus ser jeg ikke helt problemet med å kjøpe en med "vanlig" pentium 4 cpu, som da f.eks D 1840... Eneste problemet er at det foreløpig ikke eksisterer en eneste test av maskinen noen steder, har streifet google og mange andre søkemotorer i flere dager, ikke EN test. Litt rart... Får også min D 1840 i morgen, blir min første bærbar siden en IBM thinkpad pentium 100 maskin for mange år siden, blir stort! Endret 2. desember 2003 av ZprMario Lenke til kommentar
lerun Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Så lenge batteri tid ikke er en prioritet ser jeg heller ikke noen grunn for ikke å bruke p4 i bærbare. Det gjør jo systemet tross alt billigere. Ettersom p4 bruker mye strøm duger veggkontakten bare.... Hvis man skal bruke batteri må man i alle fall ha nok levetid til å kunne kjøre en film (<2t). Lerun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå