AnonymDiskusjon Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Hei. Jeg og samboeren har bodd sammen i ett år, vært sammen i snart to år. (25 og 27 år) Det klaffet på alle områder fra første stund, og vi er generelt sett veldig forelsket i hverandre. Jeg har erfaring fra langvarige forhold fra før, mens han har for det meste kun hatt korte forhold her og der.Det har gradvis oppstått et problem i forholdet vårt. Nemlig at det virker som at jeg (kvinnen) vil ha mer sex enn han. Det skjedde gradvis med at han tok sjeldnere å sjeldnere initiativ til sex. Før hadde vi sex omtrent når vi hadde anledning (minst en gang til dagen), nå har det gått til annen hver dag og hver 3. dag. Han har i tillegg de siste ukene begynt å miste ereksjonen når vi har sex, noe som har tært på oss begge. Han mener det ikke skyldes hans lyst på meg, men det føles slikt for meg.. Det hender ofte at vi er med hverandre hele dagen, uten at han tar noe initiativ. Jeg sier aldri nei til sex, og skjønner ikke hvorfor han ikke vil. Han skylder som regel på å være trøtt, sliten, stresset osv. Likevel har han tid og energi til en treningsøkt imellom. Han benekter at han onanerer forresten, det sier han at han har sluttet med når jeg flyttet inn. Har ikke behov, når vi har hyppig sex sier han. Vi har prøvd å prate om det, men det blir bare krangling. Jeg blir frustrert og lei fordi det virker som han har mistet mye av lysten på meg, og han sur fordi jeg bare "klager" og bare skal ha mer. (luksusproblem?) Vet ikke helt hva jeg vil med dette, men synes det er trist at det har blitt slik. Har alltid tenkt at man i flotte forhold skal ha mye sex og ikke miste lysten på hverandre. Han nekter for å ha mistet lysten på meg, bare at han ikke må ha sex hver dag, spesielt ikke når han er litt trøtt osv. Det er også veldig vondt for meg, for jeg er jo så giret på han hele tiden, og så føles det ikke gjensidig.. Han har forresten sagt at han ikke ønsker at jeg skal ta initiativ. Han vil ta initiativ selv når han føler for det. Bare så det er sagt så holder vi oss begge i god form og er alltid renslige. Noen tips? tanker? Anonymous poster hash: 64c97...40b Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 (endret) Ereksjonsvansker kan være et sammensatt problem, og han føler nok en viss prestasjonsangst nå som dere begge er gjort obs på "problemet", noe som sikkert forverrer problemet og gjør at man får mindre lyst til å ta initiativet. Jeg vil anbefale deg/dere å lese opp litt om hva en ereksjon faktisk er, og hva som kan skyldes at den muligens uteblir. En ereksjon betyr for eksempel ikke nødvendigvis at man er kåt på noen. Og en manglende ereksjon betyr heller ikke nødvendigvis at man ikke er kåt på noen. Edit: jeg er ikke lege eller helsepersonell av annen art, bare så det er sagt. Endret 19. januar 2017 av Larzen_91 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2017 Hadde tilsvarende problem med min andre kjæreste. Vi ble egentlig bare enige om å ikke prate/fokusere på det når det skjedde under akten, og da bare gå over til oralsex. (Enten at jeg bare ga henne, eller om jeg ble stiv nok for suging men ikke for puling, at hun også ga meg). Etter noen uker så forsvant hele problemet, da jeg helt sluttet å tenke på "hva om". Anonymous poster hash: 2da2e...320 1 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Får du orgasme hver gang dere har sex? Hvis ikke, lat som om du gjør det! Vi menn er langt mer sarte og følsomme enn dere kvinner. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Hva faen? IKKE fake orgasme. Vær heller helt klar på at han trenger ikke penetrere deg med en stiv pikk for at du koser deg. Fingring og slikking kommer man langt med, eller hva? Hvis det kan tilfredsstille deg, sørg for at han vet hvordan han gjør det. DET er mye bedre enn å late som. 1 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 (endret) Han nekter for å ha mistet lysten på meg, bare at han ikke må ha sex hver dag, spesielt ikke når han er litt trøtt osv. Det er også veldig vondt for meg, for jeg er jo så giret på han hele tiden, og så føles det ikke gjensidig.. Vær forberedt på at du ikke kan få det du vil ha hver gang du vil ha det. Denne kunnskapen vil komme deg til gode resten av livet. Alt handler ikke om deg. Han har nok ikke mistet lysten på deg, men han har mistet lysten på å ha sex hver dag. Om du føler at han ikke har like mye lyst på sex som deg, så har du rett. Spørsmålet er vel om du selv klarer å respektere ham, eller om du forventer at han skal varte opp med pliktex for deg fordi du selv har lyst. Dere har allerede pratet om dette. Alt du trenger å gjøre er å respektere hva han sier eller dumpe ham om det blir for vanskelig. For øvrig krever sex typisk sett mer av en mann enn en dame. Du trenger strengt tatt bare å ligge der som en sekk og få og få. Men uavhengig av hvordan du forholder deg til akten, kan det likevel bli mye for en mann å måtte levere hver dag. Kjenner han ikke selv behovet, så leverer han av plikt. Det har han sannsynligvis gjort for deg i lang tid allerede. Nå begynner han å si når nok er nok. Endret 19. januar 2017 av Løgn 2 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Hva faen? IKKE fake orgasme. Sier meg enig med denne. Nå hadde det ikke vært mulig for dama å fake orgasme for meg men om hun kunne det så hadde jeg blitt seriøst såra om jeg i ettertid fikk vite at mine bidrag var ubrukelige. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Om han mister ereksjon under samleie, så er det det dummeste du gjør å gjøre en sak ut av det. Ereksjonssvikt er en ond sirkel og det kan skje så enkelt som at man tenker "håper jeg ikke mister ereksjon". I nesten alle tilfeller så har det ingenting med partneren å gjøre i det hele tatt. Det er noe man kan oppleve i perioder uten noen spesiell grunn. Og prøve å finne ut av det gjør det som regel bare verre, siden man tenker på det. Bare la det fare, det går over. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Det stereotypiske er jo at mannen vil hele tiden, men må fint nok vente til dama også har lyst. Hvis mannen sier noe på det, så er han enten sytete, masete, eller for opphengt i sex. Skal det være motsatt når det er byttet roller ? Det er jo slik at vi mennesker er skrudd sammen forskjellig. Sex to til tre ganger i uken er da ikke unormalt. Vil tro flertallet kommer i den båsen. Hvis du trenger mer for å bli tilfredstilt, går det jo an å fikse det på egenhånd de dagene dere ikke har sex ... ? Tipper det hjelper på at han ikke føler press for mer sex, eller at han skuffer deg de dagene dere ikke har. Prøv å ikke la det plage deg, slik at han ser at det går helt fint å klare seg selv noen ganger når han ikke vil. Tenker du etter en tid vil se fart i han igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå