Keldon Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Jeg hadde en Windows 10 versjon som var oppgradert fra Windows 7. Skjermdriveren ville krasje mens pc'en idlet. Jeg hadde vanligvis chrome, firefox, steam, spotify og vlc oppe. Av og til ville skjermdriverkrasjet forårsake en BSOD. Jeg prøvde reinstallasjon av driveren ved hjelp av DDU. Så prøvde jeg en ren reinstallasjon av Windows 10. Skjermdriverkrasjene fortsatte men jeg får ikke BSOD av driverkrasj etter ren installasjon av Windows 10. Feilmeldingen i hendelseslisten sier "Skjermdriver amdkmdap sluttet å svare, og er blitt gjenopprettet." Denne advarselen vises av og til to-tre ganger rett etter hverandre i hendelseslisten selv om det bare virket som om at den krasjet en gang. Noen som vet hva som kan forårsake dette? Min hardware CPU Intel i7 4770kMotherboard Asus Maximus VI FormulaRAM Corsair Dominator Platinum 16GB 1866MHzGPU Asus Radeon R9 Fury StrixCase Fractal Design R5Storage OCZ Vertex 4 256GBPSU Corsair AX 750Display BenQ XL2420ZCooling Corsair H100iKeyboard Logitech G710+Mouse Logitech G400 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Prøv med en eldre driver Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 19. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2017 Prøv med en eldre driver Har hatt problemet siden tidlig oktober så jeg har hatt en rekke forskjellige drivere. Har krasjet med alle. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Høres ut som GPU problem, kanskje verdt å teste å nedjustere clock speed på GPU. Program: MSI Afterburner (guru3d) Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 20. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2017 Høres ut som GPU problem, kanskje verdt å teste å nedjustere clock speed på GPU. Program: MSI Afterburner (guru3d) Kan prøve. Men det kan gå opptil 48 timer før det krasjer så det tar veldig lang tid å teste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå