Nimzo Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Tenkte å kjøpe meg en slik en mens jeg først er igang og handler på komplett. Hvilken anbefaler dere? Holder det med en SLIK.. 5 uttak til 137,-.. eneste jeg skal er å beskytte pc'en min mot et lyn-nedslag. PC'en koblet opp mot en router som igjen er koblet til kabelmodem. Disse to bør vel også kobles på går jeg utifra.. Kan jeg koble en padde ekstra på denne, eller blir det for mye? Takker for tips. Lenke til kommentar
leffa Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) husk at den ikkje fungerer vist du ikkje har jordet stikkontakt på plassen der du har pcen Endret 1. desember 2003 av leffa Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 det er bare å lesse på med padder, men brann vesnet og forsikrings selskapet ditt er ikke særlig glad i dette. Siden alle koplingene vil lage motstand og varme, og i enkelte tilfeller brann. Bruk som regel aldri en padde i en padde, bruk dem KUN i veggmonterte stikk. Hilsen Elektrikern Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Det holder med en slik en ja.. Mvh: en vk1 elektro elev Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå