AfterGlow Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 – Du kommer til å angre de neste fire årene, skriver hackgruppen.Anonymous truer Donald Trump Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 "Trump sverges formelt inn som president fredag 20.april."Det skjer vel allerede i morgen, 20. januar. 20. april er forresten bursdagen til Hitler. Tilfeldig?? /s 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg daniel_984 Skrevet 19. januar 2017 Populært innlegg Del Skrevet 19. januar 2017 "Trump sverges formelt inn som president fredag 20.april." Det skjer vel allerede i morgen, 20. januar. 20. april er forresten bursdagen til Hitler. Tilfeldig?? /s Probably Half-Life 3 15 Lenke til kommentar
Børt-Erik Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Jeg har det fra sikre kilder at Trump er reinkarnasjonen av Hitler. Dette ble fortalt meg i den tranceaktige tilstanden jeg var i da jeg røyket sokkene mine. 9 Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 "Trump sverges formelt inn som president fredag 20.april." Det skjer vel allerede i morgen, 20. januar. 20. april er forresten bursdagen til Hitler. Tilfeldig?? /s Oj, aner ikke hvordan vi fikk inn "april" der. Endret det til 20. januar nå! - Niklas 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Simen M Skrevet 19. januar 2017 Populært innlegg Del Skrevet 19. januar 2017 "Anonymous" er ingenting annet enn en gjeng triste kjellermenn med en rar form for "rettferdighet". Det eneste jeg leser her er et desperat forsøk på å holde seg relevant. 18 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Påstander og trusler fra anonymous er ikke nyheter. Det er som påstander fra random folk på facebook - hvis de tror vi ikke ser hvem som sier det. Det må da være trusler "fra anonymous" mot en eller annen leder eller nettleverandør hver eneste time. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Hæhæhæ, "farlige greier"!.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-kZbtLvnJ Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 tyder p¨å Anonymous er så amerikanskvis. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 http://www.businessinsider.com/anonymous-war-donald-trump-fail-2016-4?r=US&IR=T&IR=T Right, right right right. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 (endret) Takk, Anonymous! (Jeg lette etter et eksempel fra virkeligheten som kunne illustrere hvor truet jeg føler meg når en mygg setter seg på armen min... Jeg kan helt klart bruke dette!) EDIT: Noen som vet om Anonymous startet på grunn av denne filmen ? Masken og temaet i filmen er jo veldig likt! Endret 20. januar 2017 av ozone 1 Lenke til kommentar
Blaudis Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 "Sverge inn" - høres ut som google translate har vært på færde. "Tas i ed" heter det vel på norsk. 6 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Takk, Anonymous! (Jeg lette etter et eksempel fra virkeligheten som kunne illustrere hvor truet jeg føler meg når en mygg setter seg på armen min... Jeg kan helt klart bruke dette!) EDIT: Noen som vet om Anonymous startet på grunn av denne filmen ? Masken og temaet i filmen er jo veldig likt! https://no.wikipedia.org/wiki/Guy_Fawkes 1 Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Nå ble Trump redd ja! 2 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 https://no.wikipedia.org/wiki/Guy_Fawkes Takker! Da lærte jeg noe nytt idag også Hver gang jeg har sett denne masken brukt av folk som protesterer mot noe, har jeg vært sikker på at de kopierte filmen "V for Vendetta" Lenke til kommentar
WallyamFerdiork Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Hvis det er noen som bør angre så er det vel heller de som valgte å ikke stemme, eller å stemme på tullekandidater (typisk Voldemort fordi hehe xD)? Haha. 1 Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Det må vel avklares at: - Hvem som helst (HVEM SOM HELST) kan utgi seg for å være Anonymous. - Anonymous er ikke en person eller en bestemt grupper personer. - Anonymous har aldri hatt noe bestemt strategi/ideologi. - Det som Anonymous gjorde igår er ikke nødvendigvis det samme de vil gjøre imorgen. - Anonymous kan være både hackere, aktivister, regjeringsinstitusjoner (les: etteretning) eller andre organisasjoner (les: PR byråer, partier etc), og en hel rekke ande. Så da hvem som helst snakker på vegne av Anonymous - det blir litt som at en person snakker på vegne av hele jordkloden. Dermed er både alle "fakta" og teorier samt diskusjoner rundt Anonymous nokså diffuse og egentlig meningsløse. 2 Lenke til kommentar
Dr.Texter Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 *lager popkorn for sikkerhets skyld* Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Noen som tror Twitter blir mer populært eller synket som en stein grunnet Donald sin bruk av tjenesten? Fyren fyrer løs mot alt og alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå