akelbo Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Sjekk ut action-rollespillets beinharde kamper og vinn ekstrainnhold.Dark Souls-inspirerte Nioh får en ny demo til helgen Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Oi. Hvis dette slosssingen blir like presist som i souls spillene så må jeg invistere i en ps4 snart.. Lenke til kommentar
G Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 (endret) Litt mye flashy magi. Noe for en hver smak da, men de kunne like gjerne brukt magi i tittelen. Hva har dette med samuraier å gjøre? Endret 19. januar 2017 av G Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Litt mye flashy magi. Noe for en hver smak da, men de kunne like gjerne brukt magi i tittelen. Hva har dette med samuraier å gjøre? Man er ikke nødt til å bruke magi, men en fin mulighet til litt hjelp. Dette spillet er helt konge, anbefaler alle å smøre seg med tolmodighet og "git good", det er veldig givende. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Dette spillet er helt konge, anbefaler alle å smøre seg med tolmodighet og "git good", det er veldig givende. Har du spillt det allerede? Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 (endret) Ja, Alpha og Beta i ca en uke hver. Game of the Year 2016 for meg (selv med det lille innholdet fra de demoene), selv om Dark Souls 3 og andre spill også var veldig bra. Endret 19. januar 2017 av cuberen Lenke til kommentar
G Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 (endret) Litt mye flashy magi. Noe for en hver smak da, men de kunne like gjerne brukt magi i tittelen. Hva har dette med samuraier å gjøre? Man er ikke nødt til å bruke magi, men en fin mulighet til litt hjelp. Dette spillet er helt konge, anbefaler alle å smøre seg med tolmodighet og "git good", det er veldig givende. Akkurat, men det flashy preget er litt mye troll og eventyraktig. Har lite med ekte samuraier å gjøre egentlig. Kung Fu er kinesisk ikke japansk. I Kung Fu er det litt "magi" historier i fra kampkunst-eventyrfilmene. Endret 19. januar 2017 av G Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Litt mye flashy magi. Noe for en hver smak da, men de kunne like gjerne brukt magi i tittelen. Hva har dette med samuraier å gjøre? Man er ikke nødt til å bruke magi, men en fin mulighet til litt hjelp. Dette spillet er helt konge, anbefaler alle å smøre seg med tolmodighet og "git good", det er veldig givende. Akkurat, men det flashy preget er litt mye troll og eventyraktig. Har lite med ekte samuraier å gjøre egentlig. Kung Fu er kinesisk ikke japansk. I Kung Fu er det litt "magi" historier i fra kampkunst-eventyrfilmene. Ja, det er nok en blanding av Japansk mytologi og at Team Ninja ofte har hatt med magi i spill som Ninja Gaiden. Spillet handler ikke kun om samurai-temaet, men enig at det ikke alltid passer like bra inn med slikt, jeg reagerte faktisk på dette før også, men det demper ikke spillet etter alt det jeg har testet. Lenke til kommentar
G Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 (endret) Men, må alle spill tilfredstille fjortisser for at det skal selge bra. Må alle spill være så League of Legends aktige i effekter. Lilla, gult, blått, rødt flashy greier. Bruker alle sterke farger de kan komme opp med ? ? ?? ??? Hadde det vært Mariokart elns., så hadde jeg forstått det, fordi det er en egen psykedelisk sjanger. Men jeg synes denne trenden penetrerer flere og flere spill. Når kan en få tilbake mer normale tendenser hva gjelder feedback spillet skal gi spilleren? Alle har vel ikke ADHD og går på Retalin vel? Endret 19. januar 2017 av G Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Rart å klage på friske farger og effekter. Lenke til kommentar
G Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Poenget mitt er at det forstyrrer en del av gameplayet muligens. Må man ha ADHD for å nyte slikt, ja jeg tror neeeesten det. Er ikke skråsikker, men tenker i de baner om du forstår meg. Lenke til kommentar
orv Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Gamer tar litt feil her; demoen kan testes fra 20.01.17 til 23.01 17, og er åpen nå.. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Spillet ble aldri laget for og være likt Dark Souls, det ble laget for og være likt Onimusha, noe mange ikke forstår, visst du forventer Dark Souls, hold deg langt unna dette spillet, dette er mer tradisjonelt RPG blandet med Devil May Cry. Lenke til kommentar
akelbo Skrevet 20. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2017 Gamer tar litt feil her; demoen kan testes fra 20.01.17 til 23.01 17, og er åpen nå.. Hei Informasjonen i artikkelen er hentet fra PlayStation-bloggen og PlayStation-butikken, som begge skriver 21. til 22. januar. Har du derimot fått tilgang allerede nå skal jeg selvfølgelig ikke tvinge deg til å vente til i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå