Gjest Slettet+130498 Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Kjøp en, ta så og overraske han med den når dere holder på og vis han hvordan han kan hjelpe til med ditt problem uten at han selv trenger å slite seg selv ut mer enn de 3 gangene i uka. Kanskje han til og med vil få litt mer gnist når han ser hvordan du selv nyter det Hvis han blir helt krakilsk over det så bør dere sette dere ned og snakke ordentlig sammen om situasjonen, for det kan ikke være normalt at den ene halvdelen av paret vil nekte den andre nytelse. Det blir som med å nekte han enkelte ting han liker! Lenke til kommentar
zero dawn Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 (endret) Jeg synest du (TS) drar det vel langt når du føler dette som "nesten utroskap", men lykke til videre, håper dere finner ut av det og at du får mange herlige stunder både alene og sammen med partneren din Edit: ellers enig med han over at det er megt egoistisk å nekte partneren sin litt nytelse. Endret 19. januar 2017 av Gamer60 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Ok, jeg ser ikke sammenhengen. Du kan sikkert vri og vende på det så du får argumentene til å passe til mye rart, men legger du godviljen til så skjønner du sikkert at jeg ikke snakker om utroskap. Hvis jeg snakker om utroskap og sier: Det er din kropp, såpass må han tåle etter min menig. Og såpass bør han unne deg. Det er bare snakk om å unne deg noe godt. Så kan du sikkert forklare meg hvorfor min tankegang er feil, denne forklaringen er den samme som grunnen til at jeg er uenig i rådet ditt fra post #14. For øvrig er informasjonen vi har fått til nå veldig åpen for tolkning, jeg tror fortsatt at trådstarter bare gir hint og forventer at mannen skal ta initiativ. Dette med hinting er noe de fleste menn bli leie av med tiden, så hun kan bare takke seg selv hvis hun ikke kan gi klar beskjed. Lenke til kommentar
zero dawn Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Ok, jeg ser ikke sammenhengen. Du kan sikkert vri og vende på det så du får argumentene til å passe til mye rart, men legger du godviljen til så skjønner du sikkert at jeg ikke snakker om utroskap. Hvis jeg snakker om utroskap og sier: Det er din kropp, såpass må han tåle etter min menig. Og såpass bør han unne deg. Det er bare snakk om å unne deg noe godt. Så kan du sikkert forklare meg hvorfor min tankegang er feil, denne forklaringen er den samme som grunnen til at jeg er uenig i rådet ditt fra post #14. For øvrig er informasjonen vi har fått til nå veldig åpen for tolkning, jeg tror fortsatt at trådstarter bare gir hint og forventer at mannen skal ta initiativ. Dette med hinting er noe de fleste menn bli leie av med tiden, så hun kan bare takke seg selv hvis hun ikke kan gi klar beskjed. Tror ikke der er vits av oss å dikutere det blir bare avsporing av tråden det må jo være greit at vi er litt uenig Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Bare ikke kjøp en og skjul det for partnern din. Og om du kjøper en dildo, kjøp en som er mindre en penisen hans. Du skreiv at han reagerte med å føle at han ikke var god nok for deg. Kjøper du en som er større enn han så kommer han til å tru at han er for liten for deg, at du vil ha en større enn han. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Tviler på at det finnes noen dildoer som er mindre Lenke til kommentar
johanf Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 ...og så er det vel rent teknisk sett forskjell på vibrator og dildo. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Leketøy trenger ikke å være til solo-bruk. Av egen erfaring så kan jeg si at det er ganske morsomt å være mann når kvinnen bruker en litt kraftig vibrator mens man holder på. Så mitt råd er å prøve å dra ham med på din lokale leketøysbutikk for å finne noe dere kan bruke sammen. Da blir han forhåpentligvis mer komfortabel med tanken, og etter hvert mindre skeptisk til at du hygger deg på egenhånd. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 https://www.teknikmagasinet.no/produkter/erotikk/clone-a-willy/clone-a-willy om han er redd for å bli "utkonkurrert" må vel denne gå ann... 1 Lenke til kommentar
zero dawn Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Hva med denne, her kan partner ta kontroll. Du putter vibratoren på plass, gir fjernkontrollen til partneren og går ut. Så når du står og betaler i kassa på rema 1000 så kan det være at partneren setter igang vibratoren. Den stimulerer både g-punkt og clitoris samtidig. Kan sikkert ha mye gøy med en slik https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/alle-sexleketoy/vibratorer/Dua-parvibrator-app-rosa/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg