karl hungus Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Noen som har dette kortet som kan si om det bråker ? (er det en støyfaktor utover normal diskstøy/CPU/power ?) takker, Lenke til kommentar
ecco Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Lite støy fra skjermkortet. så løp å kjøp! Kanskje du er like heldig å kan softmodde det slik som jeg gjorde! Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg vil si det bråker moderat+ Hørte godt det var no nytt i pc'n når jeg skrudde på etter å ha satt det inn. Men ganske mørk grei lyd, ikkeno hvining. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 jeg hadde det kortet i 2 dager før jeg bytta det inn i penger igen, softnod fukna ikke, ,emn den tida jeg hadde det var det helt lydløs........har kanskje noe med at det ble overdøvet av cpuviften min, (se sign) Lenke til kommentar
bearcarlsen Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg syns den bråker masse. Men jeg er veldig støyomfintelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå