genesis Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Er på utsikk etter blokker for å "fullføre" systemet mitt. Tanken var å lage blokker, men viste seg vanskelig i min posisjon (ikke pro utstyr). Prisene er jo xtreme, og jeg får ikke tak i blokkene jeg er på jakt etter på bruktmarkedet. Dette er jeg ute etter; AC vannblokk, CPU, "cuplex EVO" - Socket A AC vannblokk, chipset, "twinplex" AC vannblokk, GPU (ATI), "twinplex" Noen som vet et nettsted (utlandet som er billigst, antar jeg) hvor jeg kan få kjøpt dette (eller vannkjølings blokker generellt) mye billigere enn hva de koster her i norge? Er det noe å spare? (hva kommer utenom av utgifter før jeg sitter med dem i hendene?) Endret 1. desember 2003 av genesis Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Norge er faktisk et land med billige hardware komponenter...men spørsmålet ditt kan jeg ikke svare på.... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 microplex har blokkene du nevnte tror jeg Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Genesis, jeg tror strengt tatt at det ikke er voldsomt mye å spare på kjøp i utlandet, noe jeg smertelig har fått erfare. For en tid siden, før WhiteWater-blokka fantes i Norge, bestilte jeg et eksemplar fra Danmark. Blokka i seg sjøl var jo relativt dyr; 699Dkr, og når man får en tollsmell på kr.239,- på toppen, så ble det ikke billig nei...... Mulig at jeg gjorde dette på en teit måte, men jeg kommer i alle fall til å tenke meg om minst to ganger, før jeg igjen bestiller fra utlandet. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 , men da blir det nok ikke blokk derfra da... når det gjelder salg alikevell, folk her har sikkert hatt et par blokker med tiden_ hvor mye selger dere dem videre for? (% av "nåværende" pris) Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Selger alt av HW for halv pris nesten uansett jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå