henrik_s Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 hei! vet dere om noen tester av Z600? hadde vert fint viss de er norske. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) den har vel ikke kommet skikkelig ut i norge enda... så det finnes ikke noen norske tester; ihvertfall ikke som jeg vet... men det finnes en haug med utenlandske... her er en svensk en; men er egentlig ikke en test, men et "førsteinntrykk" Endret 1. desember 2003 av Remerser Lenke til kommentar
Normann Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Håper for all del det "indre" er bedre enn det ytre... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Håper for all del det "indre" er bedre enn det ytre... T610 og Z600 har like lik software som 6610 og 7210 kan jeg tenke meg... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 hei! vet dere om noen tester av Z600? hadde vert fint viss de er norske. hadde vært fint hvis amobil kunne få tilsendt en Z600 fra SE C.. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 hadde vært fint hvis amobil kunne få tilsendt en Z600 fra SE C.. Hehe. Jobber med saken... Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg var på telebutikken i tønsberg å så på Z600... ufattelig stygg telefon, ser ut som to store skiver toast er trøkka sammen til en sjell telefon.. ja den har alle nytte funksjonene, men hvor i det 1,2mb store minne skal du gjøre av alt d du får via bluetooth???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå