4Money Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Hei Har Fagbrev som Industrimontør. Er fortiden i Militæret og er usikker på hva jeg skal gjøre etterpå. Har ikke Generelstudie Kompetanse. men har fullført TIP/Industrienergi VG1/2. Er ikke super skole flink, men ligger nokk midt på treet. Matte er ikke mitt sterkeste fag. Hadde en oljerelatert jobb men måtte slutte der pga. dårlige tider. Med tanke på arbeidsmarkede per dags dato, ser det ut som det lureste er videreutdanning. Hvilke alternativ har jeg? Vill helst bygge videre på den kunnskap/studien jeg har slike at jeg ikke trenge å starte helt på nytt. Hva tror du er det beste alternativet for meg, slik arbeidsmarkedet ser ut idag? Gutt 20 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Hei Har Fagbrev som Industrimontør. Er fortiden i Militæret og er usikker på hva jeg skal gjøre etterpå. Har ikke Generelstudie Kompetanse. men har fullført TIP/Industrienergi VG1/2. Er ikke super skole flink, men ligger nokk midt på treet. Matte er ikke mitt sterkeste fag. Hadde en oljerelatert jobb men måtte slutte der pga. dårlige tider. Med tanke på arbeidsmarkede per dags dato, ser det ut som det lureste er videreutdanning. Hvilke alternativ har jeg? Vill helst bygge videre på den kunnskap/studien jeg har slike at jeg ikke trenge å starte helt på nytt. Hva tror du er det beste alternativet for meg, slik arbeidsmarkedet ser ut idag? Gutt 20 Om matematikk og realfag ikke er dine sterkeste interesse områder ville jeg sett på fagskole. Det andre valget er en bachelor i ingeniørfag, men dette bygger veldig på matematikk/realfag. Lenke til kommentar
4Money Skrevet 18. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2017 Hei Har Fagbrev som Industrimontør. Er fortiden i Militæret og er usikker på hva jeg skal gjøre etterpå. Har ikke Generelstudie Kompetanse. men har fullført TIP/Industrienergi VG1/2. Er ikke super skole flink, men ligger nokk midt på treet. Matte er ikke mitt sterkeste fag. Hadde en oljerelatert jobb men måtte slutte der pga. dårlige tider. Med tanke på arbeidsmarkede per dags dato, ser det ut som det lureste er videreutdanning. Hvilke alternativ har jeg? Vill helst bygge videre på den kunnskap/studien jeg har slike at jeg ikke trenge å starte helt på nytt. Hva tror du er det beste alternativet for meg, slik arbeidsmarkedet ser ut idag? Gutt 20 Om matematikk og realfag ikke er dine sterkeste interesse områder ville jeg sett på fagskole. Det andre valget er en bachelor i ingeniørfag, men dette bygger veldig på matematikk/realfag. Har hørt at Fagskole bare er tull? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Har hørt at Fagskole bare er tull? Neida det er langt i fra tull, det skal også gi studiepoeng snart slik at det får den "statusen" den fortjener. Mange av de som fullfører fagskolen ender opp som ingeniører, prosjektledere, teknikere osv. Vi har en prosjektingeniør hos oss som har tatt fagskole. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå