nor50 Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 https://www.change.org/p/lg-please-revive-3d-on-a-2018-oled-tv-model Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Tviler på det hjelper. Alle jeg kjenner som kjøpte seg 3D tv har sett maks en film eller to før brillene ble lagt bort (inkludert megselv) Valgte å ikke kjøpe tv med 3D denne gang, og det går nok helt fint. Bedre med 4K og HDR. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 18. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2017 Ja, men dette er for de som ER interressert i det, og ikke deg... 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Ja, men dette er for de som ER interressert i det, og ikke deg... Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Har sett den linken kjøre sin omgang på avforums. Kjøper nesten bare 3D filmer selv fortiden da disse gjerne ser bedre ut en UHD brorparten. Forhåpentligvis får de HDR under kontroll etterhvert ettersom flere UHD titler får dårligere rating i bilde score en blu-ray varianten, mistenker at enkelte titler blir rushet ut på dette nye formatet uten særlig kjærleik eller ettertanke når de slenger på HDR. Passive 3D på Oled er uansett et nydelig skue og langt i fra noe gimmick for oss i alle fall, er mye den samme tanken i de ulike OLED trådene også har jeg lest. Bruker for tiden aktivt http://www.blu-ray.com/ for å sjekke hvilken versjon av en film jeg bør velge. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 3D floppet sist gang, og blir å gjøre det om det kommer igjen Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 18. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2017 Jeg vurderte å kjøpe fjorårets E-serie fra LG grunnet 3D, men fant ut jeg ville vente å se hva årets modeller brakte. Nå har de ikke 3D, og jeg vil ikke kjøpe de. Jeg har 3D-TV nå, men lenge siden jeg har brukt det, men vil ha muligheten til å ha tilgang til det. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Hvorfor ikke kjøpe LG med det nå? (c6v?) Har ikke lest hele den petition, men har det selv og har i grunn kun benyttet det til split screen gaming. Storfornøyd! Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 18. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2017 Fordi jeg ikke vil ha en "ødelagt" tv. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Fordi jeg ikke vil ha en "ødelagt" tv. ? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 18. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2017 Det er jo bøyd på midten! Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Nå er det ikke noen Samsung bøy heller, den er såpass minimal at den gjør TVen bare penere en sin B bror. Har du lyst på 3D så anbefaler jeg 2016 Oled lineup da dette er nok den beste 3D opplevelsen du får og vil kunne få foreløpig tydeligvis. En annen positiv funksjon er den meget gode 3D cinema conversion til LG, gir gjerne nytt liv til dine normal Blu-rays og fjerner mye støy og forbedrer bilde på eldre kornete Blu-rays. Det er langt i fra hver Blu-ray jeg gidder å konvertere fra 2D til 3D men jeg har hatt flere gode opplevelser på denne måten. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 *snip* Støtter denne. Bøyen er lite merkbar og også grunnen til at jeg gikk for en med bøy da min stue ikke er i målgruppen for Curved TV, Samtidig så er det jo sånn at har man allergi mot bøy sååå Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Kjøper flere Uhd filmer en 3D filmer men 3D på Oled er virkelig en opplevelse. Hadde en følelse at 2016 ble siste året med 3D fra Lg med tendensene fra andre selvskaper. Så jeg gikk for en G6 for å få en all round tv. Om underskrift kampanjen vil gi en virkning tviler jeg på men tvilte oxo på hdr game mode kampanjen ville gi utslag Der lytta Lg og hørte på ønskene. Lenke til kommentar
VinceK Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Kjøpte også C6en på Black friday, 65" til 25k - veldig fornøyd. Curved hadde jeg aldri planer om, men har ikke opplevd noe negativt. Nå er curven på den TVen veldig liten - men når jeg sitter i godstolen på kvelden, under 2 meter unna og ser UHD materiale - er jeg positivt overrasket over dybden. 3D funksjonen er bare en bonus med den TVen, kjøpte life of pi 3D - positivt overrasket over det også. Skarpt bilde og fint å variere litt fra vanlig tv og god 3D. Hørt at 3D oppskaleringen også fungerer bra med UHD, som egentlig ikke er 3D - skal teste ut det. 2 Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Kjøpte også C6en på Black friday, 65" til 25k - veldig fornøyd. Curved hadde jeg aldri planer om, men har ikke opplevd noe negativt. Nå er curven på den TVen veldig liten - men når jeg sitter i godstolen på kvelden, under 2 meter unna og ser UHD materiale - er jeg positivt overrasket over dybden. 3D funksjonen er bare en bonus med den TVen, kjøpte life of pi 3D - positivt overrasket over det også. Skarpt bilde og fint å variere litt fra vanlig tv og god 3D. Hørt at 3D oppskaleringen også fungerer bra med UHD, som egentlig ikke er 3D - skal teste ut det. Jeg savner også at 3D ikke er mulig på nye modeller. Vet du om denne LG tvn har lav input lag? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Kjøpte også C6en på Black friday, 65" til 25k - veldig fornøyd. Curved hadde jeg aldri planer om, men har ikke opplevd noe negativt. Nå er curven på den TVen veldig liten - men når jeg sitter i godstolen på kvelden, under 2 meter unna og ser UHD materiale - er jeg positivt overrasket over dybden. 3D funksjonen er bare en bonus med den TVen, kjøpte life of pi 3D - positivt overrasket over det også. Skarpt bilde og fint å variere litt fra vanlig tv og god 3D. Hørt at 3D oppskaleringen også fungerer bra med UHD, som egentlig ikke er 3D - skal teste ut det. Jeg savner også at 3D ikke er mulig på nye modeller. Vet du om denne LG tvn har lav input lag? Står greit om input lag her: http://www.rtings.com/tv/reviews/lg/c6 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Har sett den linken kjøre sin omgang på avforums. Kjøper nesten bare 3D filmer selv fortiden da disse gjerne ser bedre ut en UHD brorparten. Forhåpentligvis får de HDR under kontroll etterhvert ettersom flere UHD titler får dårligere rating i bilde score en blu-ray varianten, mistenker at enkelte titler blir rushet ut på dette nye formatet uten særlig kjærleik eller ettertanke når de slenger på HDR. Passive 3D på Oled er uansett et nydelig skue og langt i fra noe gimmick for oss i alle fall, er mye den samme tanken i de ulike OLED trådene også har jeg lest. Bruker for tiden aktivt http://www.blu-ray.com/ for å sjekke hvilken versjon av en film jeg bør velge. Du må ikke tro at en blu-ray har bedre bilde hvis BD utgivelsen for 5 stjerner, og UHD utgivelsen for 4. De setter de ikke opp mot hverandre på den måten. Highdefdigest.com, som jeg ofte opplever har mer korrekt anmeldelser av kvaliteten enn blu-ray.com. Nevner i flere av sine første UHD anmeldelser at 3/5 stjerner på ett UHD bilde tilsvarer 5/5 stjerner på en BD utgivelse, for å forklare hvordan de setter stjernene. Regner med Bd.com gjør noe av det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå