[email protected] Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Hei! Har noen en oppskrift på hvordan jeg får lukket en fane som dukket opp som et resultat av et klikk på et facebook-bilde? Et svindel-forsøk, antar jeg, og jeg vil ikke trykke på OK-knappen for å få en Iphone6s fra "Altibox AS-bruker". Kåre Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Klarer ikke å se hva slags plattform det har skjedd på. Telefon, pc? Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Ser jo nå hvor du har postet det. Et det ikke bare å lukke alt? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 18. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2017 Takk for svar! Har lukket nettleseren (Edge) og åpnet, men har innstilt på at sidene som har vært oppe kommer tilbake. Har ikke slått av maskinene (HP Pavillion G7 Notebook). Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 18. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2017 Bruker Google Chrome nå. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Fungerer det å åpne edge på nytt uten at datamaskinen er tilkoblet internett? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 21. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2017 Slo av og på maskinen 2 ganger. Første gangen da jeg åpnet Edge kom den samme fanen opp, og sida i grått. Neste gang gikk det bedre, og da kunne jeg slette fanen direkte. Åpner en den, er slaget tapt. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Slett cache. Launch your Edge browser and click on the 3-lined Hub button in the top right corner. Next click on the clock-shaped History button. Here you will be able to view your browsing history. If you click on Clear History and then on Show more, you will be able to delete and clear your browsing History, Cookies, Data, Temporary Internet Files, Cache, etc. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 (endret) CTRL+w lukker fanen i browsere av betydning. CTRL+SHIFT+DEL gir deg mulighet til å slette cache i alle browsere av betydning. Endret 21. januar 2017 av Slettet-t8fn5F 2 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 23. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2017 Takk for tipsene, syar2003 og sundan 2k! Skal prøve dem ved neste anledning. Lenke til kommentar
Khrathrox Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Det er bare å klikke OK. Jeg fikk denne selv, klikket OK, forså å trykke CTRL+w med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå