torest Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Fra nyttår har Bastø Fosen satt inn to splitter nye ferger på Moss-Horten-sambandet.Kapteinen tok med ny ferge på testtur i ekstremværet «Urd»: – Jeg ville kjenne hvordan hun taklet været Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Kor sterk var eigentleg Urd på austlandet? Kjenner eg hadde vorte meir imponert om ho la seg til utafor Stadt når stormen herja... Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 All den tid ferja ikke skal ha rute utenfor stadt så er vel denne testen helt kurant. 1 Lenke til kommentar
Odd Solberg Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Hydrogen gir nøaktig like lite mening som motorer drevet av komprimert luft. Håpløst. 1 Lenke til kommentar
TiberiumKANE Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Bygd I Tyrkia da vet jeg hvilken ferge jeg aldri skal ta. Kommer det fra Tyrkia vil jeg aldri bruke dem. Kjøre Oslo fjord tunnelen bastøy ferga kunne Vært bygd I norge men nei da er det ikke norsk setter jeg ikke min fot der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå