Evil-Duck Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 (endret) Moderatormelding Alt før dette innlegget er opprinnelig splittet ut fra Playstation 4 - Generell diskusjon tråden. Modereringen skal ikke diskuteres i tråden. Eventuelle tilbakemeldinger på moderering skal gjøres ved pm eller i tilbakemeldingskategorien. Endret 18. januar 2017 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Enden på soga ble at jeg får ordnet meg ett nærmest mint P800 1500,- selv, så får vel testet det ut utover neste uke Så får eg se om jeg slår meg til ro med det. Er spent på hvor Platinum headsettet havner i mellom etter hver som flere får tak i det og sammenlignet. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Steelseries Siberia P800 har surround lyd. Ihvertfall iht esken. Den sender DD5.1 trådløst til headsettet. Ikke legg for mye i det. Man får aldri ekte surround i et headsett, kun simulert surroundlyd. Jeg hadde surrround headsett før, og trodde det var et must have, så skaffet jeg dt770 pro 80 og har aldri problemer med å høre hvor ting skjer i vanlig stereo. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 20. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2017 Har DT770 selv, men synes det er veldig plagsomt med den veldig lange kabelen fra kontrolleren opp til hodet. Verken forforsterker eller effektforsterker har hodetelefonutgang (irriterende), så måtte finne på noe lurt, for komfortens skyld Da ble det P800. Kvalitetsmessig er Beyerdynamic vesentlig bedre på generell lydkvalitet, men føler hodetelefonforsterker på DS4 ikke er spesielt bra for å drifte de. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Har DT770 selv, men synes det er veldig plagsomt med den veldig lange kabelen fra kontrolleren opp til hodet. Verken forforsterker eller effektforsterker har hodetelefonutgang (irriterende), så måtte finne på noe lurt, for komfortens skyld Da ble det P800. Kvalitetsmessig er Beyerdynamic vesentlig bedre på generell lydkvalitet, men føler hodetelefonforsterker på DS4 ikke er spesielt bra for å drifte de. På konsoll kan det tenkes at trådløst er mer brukervennlig ja ^^, Kabelen kan være litt plagsom, har kjørt over den med stolen X-antall ganger Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Steelseries 800 på tilbud til 1495 igjen på elkjøp til uka om noen skulle være hypp. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 (endret) Fikk P800 i hus i dag, har koblet opp og fått noen få førsteinntrykk i hvertfall. God komfort, bedre plass til ørene inne i koppene noe som er raskt merkbart. Føler lydbildet er større enn med Gold Headsettet, men må leke litt rundt med stereo og surround oppsettet for og se hva som faller best i smak. Dere som bruker dete, hva foretrekker dere og mener gir mest korrekt lyd? Alltid kjedelig med mye plastikk og shiny overflater, men det føles likevel gjennomtenkt godt konstruert all plastikken til tross. Lite knirk og knark. Tviler i hvertfall ikke på at til 1500,- er dette mye spillelyd for pengene uansett Endret 23. januar 2017 av Mala Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Hvor har du handlet det for 1500? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 24. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2017 Tipper Elkjøp eller Lefdal. De har det på salg hver tredje uke virker det som 1 Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Akkurat. Det er 800 som er på salg, ser jeg, ikke P800. Så spørs det hva P'en gjør :-) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 (endret) Det er vel ingen forskjeller i mellom de? Er det noen kabler som mangler i esken på 800-utgaven? Mellom kontroll og headsett slik at en får Livemix til å funke kanskje? https://www.reddit.com/r/steelseries/comments/3uhxug/what_is_the_difference_between_the_siberia_800/ Endret 24. januar 2017 av Mala Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Tror det bare er xboxversjonen som er annerledes, men jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Ja den hadde vel ikke standard type lydjack på kontrollen i starten og fungerer vel heller ikke å chatte trådløst slik som på PS4 mener jeg. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Jeg gikk heller for arctis 7. Bestilte et demobrukt fra komplett i går og henta det på butikken i dag tidlig. Synes ikke p800 passa huet mitt. Fornøyd så langt men har ikke fått prøvd det på ps4 enda ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Ja det såg litt artig ut, er vel samme type drivere i klokkene som dyrere modeller også ? Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 https://www.reddit.com/r/steelseries/comments/58bz04/arctis_7_vs_siberia_840_affordable_vs_flagship/?ref=search_posts Samme drivere ja. PS. Komplett har igjen 1 demobrukt i hvit til 1525 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Javel, hadde mine første runder i party med en kompis i går med P800. Og førsteinntrykket var ikke akkurat bra, da han jeg spillte med kunne høre gjenklang av seg selv når han snakket. Tenkte at det måtte komme av at mikrofonen var satt med for høyt volum. Men det merkelige er jo at han ikke hørte noen in-game lyder som jo også spilles av i headsettet. Stilte uansett ned volumet på mic'en til det bedre, men det var kun en hårfin justering der så var det ekko igjen. Tips ? Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 (endret) Javel, hadde mine første runder i party med en kompis i går med P800. Og førsteinntrykket var ikke akkurat bra, da han jeg spillte med kunne høre gjenklang av seg selv når han snakket. Tenkte at det måtte komme av at mikrofonen var satt med for høyt volum. Men det merkelige er jo at han ikke hørte noen in-game lyder som jo også spilles av i headsettet. Stilte uansett ned volumet på mic'en til det bedre, men det var kun en hårfin justering der så var det ekko igjen. Tips ? Tips: Kjøp noe skikkelig, som Dt770 pro og Modmic Endret 29. januar 2017 av Enlightened Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Vis meg oppsettet med det for PS4 så er jeg villig til å prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå