Gå til innhold

Republikk eller Monarki


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mette-Marit er ikke skikket til å være dronning. Da heller Ari Behn, som ihvertfall er litt kulturell og har en personlighet.

Ari Behn for Queen! :thumbs:

Ja, hallo.

 

Det er jo så fantastisk dårlig logikk på gutten at det er direkte morsomt... til tider.

 

Men fra det ene til det andre, er det noen som vet om karen har noen slags "vansker" på noe vis? Jeg har litt vondt for å forstå at folk faktisk kan klare å presse ut av seg så mye lite gjennomtenkt som han gjør.

 

Dog kan man se på det som interessant fra et sosiologisk perspektiv - jeg tenker da på å reflektere litt over hvordan folk sin evne til selvrefleksjon, personlig utvikling, og analytisk tenkning kanskje kan sies å bli noe redusert av å oppleve en livssituasjon som gir en alt i hendene og opphøyer ens egen (innbilte) sosiale status i kraft av sine økonomiske midler.

 

Klart at et barn hopper på den selvsentrerte sirkel-logiske karusellen "Jeg er bedre enn andre eller i det minste god fordi familien min har mer penger enn folk flest". Hei Fiskepinna!.

 

Når det er sagt, kan det jo tenkes at Ari Behn hadde taklet rollen som dronning like godt som "lysfontene-påfyller".

Lenke til kommentar
Hei Fiskepinna!
Halla Balla! Står til? Var det noe du ville? :xmas:

Ikke utover å påpeke at jeg mener din holdning til din egen fortreffelighet, som du deler med Joachim, feilaktig baserer seg på din relative økonomiske status.

 

Når det er sagt (gjentatt), vil jeg kommentere at jeg tror at benytter man seg først av skjellsord i en debatt, har man på mange måter tapt "kampen" om å bli tatt seriøst.

 

I det minste synker man i anseelse, etter mitt syn.

 

Jeg vil derfor høflig be deg om å revurdere din bruk av den slags virkemidler.

 

EDIT: Feilstavelse.

Endret av DrDoogie
Lenke til kommentar

Halla Balla er altså en vanlig hilseform i harryland (norde-vestfold). Ikke noe vondt ment. Men må si at jeg blir litt paff når de plutselig står "Hei FiskePinna".

Jeg vil derfor høflig be deg om å revurdere din bruk av den slags virkemidler.

Det var ikke vondt ment alt, jeg er en godgutt.
Ikke utover å påpeke at jeg mener din holdning til din egen fortreffelighet, som du deler med Joachim, feilaktig baserer seg på din relative økonomiske status.

? :ermm:

Vil de være så vennlig å komme med eksempler?

Endret av FiskePinna
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...