Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lite sexlyst som gutt (23) Hjelp?

Anbefalte innlegg

Hei! Hadde en ex i 3 år (fra 19-22) og sexlysten dabbet vel av mot slutten egentlig. Hadde litt problemer med lite sexlyst etterhvert, og selv om vi prøvde absolutt alt forskjellig man kan gjøre, hjalp det lite. Det som hjalp var at hun hadde mensen, så gikk det noen dager før vi "kunne" ha sex. Jeg følte også lysten på andre jenter.

Ble slutt pga følelser osv, og sex var stort sett i tankene mine (sikkert pga jeg ikke hadde én fast), og dette holdte på i nesten ett år. Hadde sex jevnlig med forskjellige jenter.

Etter snart ett år nå, har jeg møtt en fantastisk jente som jeg er blitt sammen med. Elsker henne utrolig mye, og vi har vært sammen i ca. et halvt år. Men allerede nå merker jeg at sexlysten dabber litt, selv om hun har en deilig kropp, og et veldig pent utseende. Hva er galt? Irreterer meg litt, fordi sex er jo viktig i et forhold. 

Tips? Begynner jo å lure på om jeg blir lei av å ha én å ha sex med, men jeg liker å jo å være i et forhold, og kan ikke se for meg uten henne bare pga jeg ikke har nok lyst på sex? 

Anonymous poster hash: f9bd0...26c
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tingen er at forholdet forandrer seg, du går fra å være forelsket hvor dere er på hverandre hele tiden til å elske hverandre dypt. Spørsmålet er hvor mye du er villig til å ofre for å fortsette å være sammen med din partner, som vil være forskjellig for oss alle. Har lyst til å be deg om å prøve litt lenger, prøve å være litt mer spontan, se om hun kan gjøre noe for å vekke din interesse i soverommet igjen, men når det er sagt så mener jeg også at sex er en veldig viktig del av ett sunt og langvarig forhold.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Gjør dere noe spennende, da?

Jeg er også sammen med det flotteste jenta jeg vet om og kunne ikke tenkt meg noen andre. Jeg har vært sammen med jenter hvor vi fant på veldig sprøe ting og jeg savner av og til at jenta mi var litt mer slik så vi forsøker å være ærlige om det og snakke sammen også forsøker vi å møte mine behov innenfor hennes komfortsoner. Det går i all hovedsak veldig fint :)

Lenke til kommentar

TS:

Vel, jeg kan ikke si meg uenig. Jeg elsker dama mi, og hadde aldri vurdert å være utro, og har aldri vurdert det når jeg var med exen min heller, men det er sant at andre jenter frister inniblant.

Tingen er at forholdet forandrer seg, du går fra å være forelsket hvor dere er på hverandre hele tiden til å elske hverandre dypt. Spørsmålet er hvor mye du er villig til å ofre for å fortsette å være sammen med din partner, som vil være forskjellig for oss alle. Har lyst til å be deg om å prøve litt lenger, prøve å være litt mer spontan, se om hun kan gjøre noe for å vekke din interesse i soverommet igjen, men når det er sagt så mener jeg også at sex er en veldig viktig del av ett sunt og langvarig forhold.

Jeg vet. Jeg skal fortsette å prøve, det er jo noen dager det går bedre enn andre. Jeg merker også at henne ikke ALLTID er kjempegira på sex, som faktisk er en bra ting for meg. At jeg må "jage" litt for å få henne. Og det liker jeg. Exen var gira hele tiden, som gjorde at jeg følte at jeg måtte. Men det går opp og ned.

Gjør dere noe spennende, da?

Jeg er også sammen med det flotteste jenta jeg vet om og kunne ikke tenkt meg noen andre. Jeg har vært sammen med jenter hvor vi fant på veldig sprøe ting og jeg savner av og til at jenta mi var litt mer slik så vi forsøker å være ærlige om det og snakke sammen også forsøker vi å møte mine behov innenfor hennes komfortsoner. Det går i all hovedsak veldig fint :)

Det kommer seg. Som sagt så er vi ganske tidlig i forholdet, men komfortabelnivået går fremover og vi prøver nye ting. Som sex utenom soverommet osv. Kommer vel seg bedre etterhvert, men jeg er litt bekymret for at sexen trapper ned mye etterhvert pga meg.

Anonymous poster hash: f9bd0...26c
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...