AfterGlow Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Nå er spesifikasjonene til folkefinansierte «Hawkeye» kunngjort.ZTEs nye telefon kan spore øynene dine og «limes» på veggen Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Kan få mange tenåringsgutter og frusterte menn som kjøpere 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Ser for meg noen knuste skjermer også, dersom den er laget av knusbart glass For når feilet ikke "sugekopp"-løsningene eller halvlimløsningene mange ganger ved tidligere opphengsforsøk? Lenke til kommentar
AlexOdegaard Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Ser for meg noen knuste skjermer også, dersom den er laget av knusbart glass For når feilet ikke "sugekopp"-løsningene eller halvlimløsningene mange ganger ved tidligere opphengsforsøk? Har funnet ut at sugekopper funker best når jeg bruker spytt på baksiden. Ikke akkurat noe jeg vil gjøre med mobilen Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Kjempekult med en mobiltelefon som klisterer seg til alt lommerusket i lomma, all dritten på gata, tacorestene fra middagsbordet, og den brukte tampongen noen glemte å fjerne fra badet... 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg