AfterGlow Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 De grafiske forskjellene mellom de to utgavene illustreres i video.Slik er forskjellen mellom Switch- og Wii U-versjonen av Zelda: Breath of the Wild Lenke til kommentar
MrCuddlesworth Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Har ikke sett nok eksklusive titler til å rettferdiggjøre et kjøp. Er nok mer appealing for de som har tenkt å hovedsaklig bruke den som håndholdt konsoll. Lenke til kommentar
zilas0 Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Yess nå blir det switch her gitt! Gleder meg masse men synd at de slutter med spill og konsoll i samme pakke så man kan eventuelt få zelda inspirert konsoll i en og samme pakke. :] Lenke til kommentar
deac Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 (endret) Burde vært gjort et grundigere arbeid her, det ble forklart på Treehouse nå i helga at grunnen til fargeforskjellen er arbeid gjort fra E3 demo versjonen og frem til nå. (Wii U floor demoen har ikke vært oppdatert siden E3) Wii U og Switchen vil være kliss lik på fargene, men en del klarere teksturer etc på Switch, samt mer detaljer som gress. Endret 18. januar 2017 av deac 1 Lenke til kommentar
deac Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 (endret) Dobbelpost Endret 18. januar 2017 av deac Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Blir 900p på Switch i docken og 720 i håndholdt. Wii U er 720. Og så var det snakk om lyden er bedre i S versjonen. Mer realistisk lyd når Link går i gresset for eksempel. En ting som vi ikke har bekreftet er pm S versbonen bruker HD rumble, men håper den gjør det. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Som allerede nevnt sammenlignes to ulike demoer her. Den ene over 7 mnd gammel. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 På en måte så er det greit, det er i hvertfall "improvements" til motsetning til PS4 og XboX E3 spill som blir dårligere ved release. Lenke til kommentar
Heljar75 Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Blir ikke noe Switch-kjøp for meg på release. Når jeg jeg kan få Zelda på WiiU ser jeg egentlig ikke noe poeng i få meg Switch. Mario Odyssey virker litt spennede, men ikke grunn alene til å få meg Switch. Venter heller en stund og ser opp det dukker om mer interessant etterhvert. Men jeg har en mistanke om at jeg egentlig ikke trenger Switch nåt jeg allerede har XBone og PS4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå