iR' BR34K Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Me har mykje interessant i vente.FEATURE: Desse ti spela ser Mikkjell mest fram til i 2017 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 En interessant liste, har selv backet kingdom come. Og er vel det eneste spillet jeg skikkelig gleder meg til i år. Hadde ikke hørt om battalion 44. Så det blir også interessant. Lenke til kommentar
disk Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Tydelig at nynorsk er absolutt noe som bør ha prioritet i skolen. Eg håper kingdom spillet vil ha god combat. Eg elsket alt i Witcher 3, bortsett fra combat, eg klarte ikke like det og ga opp :/ Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Av spillene her gleder jeg meg til Star Citizen og Fallout 4 VR. Håper Star Citizen får VR støtte på et tidspunkt også, utviklerene har snakket om det tidligere. Jeg har enda til gode å spille Divinity: Original Sin, det er et spill jeg tidligere ville satt av tid til, men det er vanskelig å prioritere spill som ikke er VR. Spill uten VR har mistet mye av appelen for min del. VR er den ultimate måten å spille på. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Tydelig at nynorsk er absolutt noe som bør ha prioritet i skolen. Eg håper kingdom spillet vil ha god combat. Eg elsket alt i Witcher 3, bortsett fra combat, eg klarte ikke like det og ga opp :/ Combaten i betaen var kul. Ikke action packed. Mer taktisk og tenkende. Den er veldig god på 1 vs 1 og 1 vs 2. Men når man er i større kamper. Går man egentlig bare rundt og slår fienden i ryggen mens de er opptatt med dine allierte. Jeg håper virkelig de gjør noe for at de større slagene skal virke mer taktiske. Lenke til kommentar
Pervy Potato Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Gleder meg mest til Divinity OS2.. elsket den første. Gleder meg og til Star Citizen, men som vanlig har eg mine tvil på at det kommer ut (har ikke fulgt så mye med på release i det siste) Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Moderatormelding Off topic er fjernet, i henhold til retningslinjene punkt 1. Diskusjon som går på språk, i dette tilfellet nynorsk, kan tas andre steder enn i denne tråden. Reaksjoner på moderering tas på PM eller i tråd for tilbakemeldinger, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Fleskepølsen Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Gleder meg mest til Divinity OS2.. elsket den første. Gleder meg og til Star Citizen, men som vanlig har eg mine tvil på at det kommer ut (har ikke fulgt så mye med på release i det siste) Det kommer ut, men å forvente en beta i 2017 er hinsides de mest elleville fantasier. Source: Backer i 4 år. 1 Lenke til kommentar
brogamer Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Lol Star Citizen, trodde det var regler for å reklamere for svindler prosjekter her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå