avedon Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Frossen Alna Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Mulig du har en mening med det, men jeg ville fjerna den uskarpe forgrunnen og gitt bakgrunnen et ekstra klikk på skarphet. Men jeg er som de gamle fotografer som sa at uskarpheten hører bakgrunnen til - uskarpt både foran og bak er en uting. Men ting har endret seg etter at folk begynte å redigere bildene sine sjøl etter egen synsing uten faglig innsikt. Men tvilsomt om bildene rekker opp i konkurranser hvilket mine heller ikke gjør fordi jeg er hverken fotograf eller maler, men kanskje noe midt i mellom. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Jeg er litt enig med Roar her, jeg skjønner ikke helt hva du vil med den uklare forgrunnen. Lenke til kommentar
avedon Skrevet 19. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2017 Hei Roar og Helene Takker så mye for to bra konst. kommentarer. Ok, legger meg flat for den uskarpe forgrunnen, men den dårlige unnskyldningen er at det ikke lot seg å fjerne steinene som lå i forgrunn på grunn av frost så det blei som det blei.:-) Mvh. Roy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg