Roar Kneppen Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Hartebeast calves Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Jeg kan ikke huske det, men det kan jo skjedd før min tid Jeg greier ikke helt å velge en favoritt blant disse to, fine begge. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Flott disse, jeg mener jeg så dem i desemer 2012? Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2017 Flott disse, jeg mener jeg så dem i desemer 2012? Mvh Gunnar Nå har jeg sjekket både her og på dotten, men hvis disse bildene er vist tidligere så er det hvertfall ikke desember 2012 det jeg kan se. Men en serie tatt på samme tid av samme flokk der bl.a. to kåte bukker slåss er vist tidligere. Gadd ikke å gjøre slike undersøkelser i natt. Har ikke sjekket om de kan ha blitt presentert senere på noen av stedene. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Flott disse, jeg mener jeg så dem i desemer 2012? Mvh Gunnar Nå har jeg sjekket både her og på dotten, men hvis disse bildene er vist tidligere så er det hvertfall ikke desember 2012 det jeg kan se. Men en serie tatt på samme tid av samme flokk der bl.a. to kåte bukker slåss er vist tidligere. Gadd ikke å gjøre slike undersøkelser i natt. Har ikke sjekket om de kan ha blitt presentert senere på noen av stedene. Roar Roar, det var bare en spøk, leste på exif, men ser jeg bommet litt da dato og måned bytter plass. Jeg deltar både her og på foto.no og ser at samme bilde går igjen på disse nettstedene. Ellers kan nevnes at mange av bildene dine er svært like. Ha en god dag og takk for at du svarte. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Hei, Roar. Hartebeest , også kalt kuantilope, er en afrikansk antilopeart som lever på savannen i det sentrale Afrika. Denne arten er nær beslektet med wildebeest, eller gnu, som den arten gjerne kalles. Jeg kan ikke huske å ha sett dette bildet tidligere, men det tåler i så fall absolutt enda en presentasjon ! Jeg tror det er det beste bildet jeg har sett av denne arten, og likheten med våre hjemlige kalver er slående, så betegnelsen kuantilope er treffende. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2017 Hei, Roar. Hartebeest , også kalt kuantilope, er en afrikansk antilopeart som lever på savannen i det sentrale Afrika. Denne arten er nær beslektet med wildebeest, eller gnu, som den arten gjerne kalles. Jeg kan ikke huske å ha sett dette bildet tidligere, men det tåler i så fall absolutt enda en presentasjon ! Jeg tror det er det beste bildet jeg har sett av denne arten, og likheten med våre hjemlige kalver er slående, så betegnelsen kuantilope er treffende. Vennlig hilsen Albert. Det finnes også en art med betegnelsen "hesteantilope", men den er ikke så vanlig som kuantilope. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Trodde først det var to Elgkalver, men forsto etter hvert at det var noe adskillig mer eksotisk, men uansett så er det pene bilder. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Riktig så flotte begge versjonene mvh Torhild Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Fine bilder der særlig V1 viser øyeblikket der de har snudd helt på hodene for å sjekke hva som har forstyrret dem. Således interessante positurer, godt formidlet av deg. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Flotte dyr, fint presentert i sitt rette element (i presume)! Kan ikke huske å ha sette dette før, nei... Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Hei, Roar. Hartebeest , også kalt kuantilope, er en afrikansk antilopeart som lever på savannen i det sentrale Afrika. Denne arten er nær beslektet med wildebeest, eller gnu, som den arten gjerne kalles. Jeg kan ikke huske å ha sett dette bildet tidligere, men det tåler i så fall absolutt enda en presentasjon ! Jeg tror det er det beste bildet jeg har sett av denne arten, og likheten med våre hjemlige kalver er slående, så betegnelsen kuantilope er treffende. Vennlig hilsen Albert. Det finnes også en art med betegnelsen "hesteantilope", men den er ikke så vanlig som kuantilope. Roar Hei igjen, Roar. Hesteantilope er en helt ukjent art for meg, - den må sjekkes ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg