Gunnar Fagerli Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Mosjonister Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 God morgen Gunnar! Da skal jeg legge ut litt koselig aktivitet i morgen til deg. Jeg føler det skulle vært bittelitt mer luft over nærmeste stolpen, men det er bare flisespikkeri! Ellers et koselig bilde, likte at det er litt mørkt, selv om det sikkert ikke var det i virkeligheten. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 18. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2017 Takk Helene! Sterkt croppet og bevisst mørknet. Enig i din vurdering om mer luft over stolpen. Sterk sol i virkeligheten. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 OK utsnitt og komp. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 18. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2017 OK utsnitt og komp. Roar Takk Roar! Ble litt overrasket da jeg så hvor langt dama hadde gått senere. Jeg vet du sliter med helsa, og det er noe jeg har sett på nært hold over en tiårsperiode. Jeg har vært heldig som er velsignet med god helse og kan delta på det meste. Jeg tenkte å begynne med veteranidrett etter at jeg ble pensjonist, men droppet det da jeg er redd for å pådra meg skader. Ha en fin og produktiv dag! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Hei, Gunnar Fagerli. God skarphet og kraftig kontrast fanger oppmerksomheten, - min gamle tante tok lignende bilder med sitt Leicakamera på 1950-tallet. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 18. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2017 Hei, Gunnar Fagerli. God skarphet og kraftig kontrast fanger oppmerksomheten, - min gamle tante tok lignende bilder med sitt Leicakamera på 1950-tallet. Vennlig hilsen Albert. Takk Albert! En ære å bli sammenlignet med Leica. Mitt er kjøpt brukt med kitobjektiv for under to tusen. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Fint dokumentert! S/h gjør bildet ekstra interessant. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 18. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2017 Fint dokumentert! S/h gjør bildet ekstra interessant. Takk! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Flott fanget dame på tur i varmen . Ser at det egentlig er sterk sol , det er fine lysreflekser på lyktestolpene og himmelen er lysere nederst . Likte dette . Mvh Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 20. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2017 Flott fanget dame på tur i varmen . Ser at det egentlig er sterk sol , det er fine lysreflekser på lyktestolpene og himmelen er lysere nederst . Likte dette . Mvh Alec Takk Alec! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg