ilpostino Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 (endret) Jeg vil gjerne ha tips til musikk jeg kan ha i en spilleliste mens jeg driver spinning, altså musikk med litt trøkk. Jeg har ikke my ei den foreløbig men jeg tenker meg noe ala Godsmack - I stand alone og Dj Jean - Play it hard. Endret 17. januar 2017 av ilpostino Lenke til kommentar
Bad Dog Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Er jo ekstremt mye "bra" hardstyle, grei for trening. Er en spilleliste ute på spotify som heter "Hardstyle Baby" er en god del greie der. Kan jo fort bli litt vondt i hodet etterhvert da. Ellers har jeg noen sanger her på "party" lista mi; https://open.spotify.com/user/smurfendaniel/playlist/1CyCJqZIFdeROVO292irdt Artist ved navnet "DMX" har en god del greie til trening. "X Gon Give it To Ya" er nok en veldig grei en. Må ikke glemme eye of the tiger, gjerne ikke mye trykk men er jo en klassiker Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 (endret) Eminem - 'Till I Collapse Eminem - Lose Yourself Fort Minor - Remember The Name Of Mice and & Men - SECOND & SEBRING Royal Republic - Underwear Trapt - Headstrong letlive. - Banshee (Ghost Fame) Endret 18. januar 2017 av Nlklas Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 (endret) Endret 18. januar 2017 av Nettels Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 The Coral - Dreaming Of YouGoldfinger - SupermanHoobastank - Crawling In The DarkZebrahead - Falling ApartDover - My Secret PeopleMillencolin - "Penguins And Polar Bears"Rolling Stones - Paint It BlackMillencolin - Mr CleanRainbow-Temple of the kingMillencolin - "Fox"Breaking Benjamin - The Diary Of JaneRainbow - Man on the Silver MountainPantera - WalkEvanescence - Going UnderMuse - Knights Of CydoniaMetallica - FuelHoobastank - Same DirectionSonic Syndicate - AftermathJimmy Eat World - PainSum 41 - Over My HeadFoster The People - Pumped up KicksLa Caution - Thé à la MentheMotorhead - the gameHoobastank - Out of ControlCelldweller - SwitchbackPapa Roach - Last ResortSoil - PrideClawfinger - Biggest & The BestSlayer - BloodlineBad Religion - Atomic Garden3 Doors Down - KryptoniteMGMT - KidsGuano Apes-open your eyes3 Doors Down- Going Down In Flames Et par hjerteinfarkt sanger til de siste kilometerne: Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2017 Er det ikke greit å pådra seg et lite hjerteinfarkt på tampen av spinningen da? Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Joda, bare ha nødtelefonen i armlengdes avstand så går det nok greit Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2017 *snip* Tror jeg skal utforske disse gruppene mer. 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Dragonforce er det rette svaret her, ja. Har selv sykla med dem på ørene og da øker motivasjonen lett. Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 https://www.youtube.com/watch?v=AZm1_jtY1SQ "All Rush, all the time. No Exceptions." Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Sjekk ut http://www.fitbeatz.com/ kanskje det er noe der du kunne tenke deg^^ cheers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå