aleks2017 Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 (endret) Ved reinstalering av Microsoft Windows 7 x64 på Dell vostro 3560 får jeg feilmelding at jeg mangler enhetsdriver i usb. Endret 17. januar 2017 av aleks2017 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Installerer du fra minnepinne, og den er plugget i USB3 kontakt? Bruk USB2 kontakt. Lenke til kommentar
Khrathrox Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Det som du må passe på her, er at Windows Setup IKKE har støtte for USB 3.0 installering, da installasjonsmediumet ikke har USB 3 drivere inkludert. Desse må installeres fra produsentens hjemmeside i etterkant. Dersom du ikke klarer å se forskjellen mellom USB 2 og 3, så fungerer det enkelt og greit slik: USB 2.0 har en svart bit på innsiden USB 3.0 har en blå bit på innsiden Du skal lett klare å se forskjellen på desse, dersom du vet dette. Så husk: ALLTID installer Windows via USB 2.0, og ikke USB 3.0. Dersom du installerer via USB 2.0, og fortsatt får samme feilmelding, så må du prøve å brenne Windows over til en CD, og installere Windows derfra. Lykke til Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Bruk recovery partisjonen i steden. Lenke til kommentar
Khrathrox Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Bruk recovery partisjonen i steden. Om denne maskinen har recovery partisjon da. Jeg har hatt en par tillfeller der TS har formatert HDD tidligere, og dermed slettet recovery-partisjonen på maskinen. Så det er ikke sikkert maskinen har en slik partisjon, men det er alltids verdt å sjekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå