Even. Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 jeg har en mappe full a txt filer. Det jeg har tenkt å gjøre er at det på en eller annen måte lages linker til hver enkelt txt fil automatisk og når noen trykker på linken så åpnes txt filen i et popup vindu. helst i php siden resten av siden er i php Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Prøv i php-forumet. Det du trenger er opendir, readdir, og closedir. Dette sammen med en while løkke skulle vel gjøre susen. Endret 2. desember 2003 av BlueEAGLE Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hva er hensikten? Hvorfor gjør det? Bare for funksjonen, eller skal du lære deg noe? Hvis du bare vil ha det, kan du jo bare lage linker til alle filene med target="_blank" Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 på en eller annen måte lages linker til hver enkelt txt fil automatisk og når noen trykker på linken så åpnes txt filen i et popup vindu. Jeg så visst ikke den linjen, jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå